کلمة المفتاح generation Y / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : Mohebi، Amir ؛ مؤلف : Salempoor، Hadi ؛ Fradmehrgan، Sogand ؛ Mohebi، Hanieh ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (9 صفحة - من 335 إلی 343 )
الکلمات المفتاحية:Career development Retention Generation Y
-
2.
مؤلف : فتحعلی، متینه ؛ زابلی، روح اله ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 43 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:ارزش خریدنسل وایکانال یکپارچهنسل ایکسنسلشناساییکانال یکپارچهمصاحبهکدخردهفروشی
-
3.
مؤلف : اکبری، سهند ؛ نرگسیان، عباس ؛ كاتب مسؤول : قلی پور، آرین ؛
مجلة:حکمرانی و توسعه»زمستان 1400 - شماره 4 (32 صفحة - من 4 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:سنتگرایاننسل xنسل zازدیاد اولادنسل Yنسلکارکنانسازمانمحیط کاریمدیریتسنیکارتجربهWorkplace
-
4.
مؤلف : رستمی زاد، سارا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 التصنيف A (Azad University (22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:انگیزههااینستاگراممشغولیت ذهنی با برندمصرف محتوامشارکت در محتواقصد ارجاع تبلیغات کلامی الکترونیکینسل X و Y
-
5.
مؤلف : بدیعی، فرناز ؛ دیده خانی، حسین ؛ سمیعی، روح اله ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 48 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیببازی وارسازینسل وای (Y)مدیریت تجربه مشتری
-
6.
كاتب مسؤول : خسروی، ابوالفضل ؛ مؤلف : رنجبر، احد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 135 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی پارتیزانیاثر غافلگیرکنندهاثر انتشاراثر هزینه کمنسل وایآگاهی از برندتمایل به خریدیـاهـابازاریابیبـابــاهــابـهبازاریــابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)