کلمة المفتاح Global Marketing / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : خداپرست، محبوبه ؛ مؤلف : گودرزی، محمود ؛ سجادی، سید نصرالله ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1402 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 9 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:جهانی شدنرویدادهای ورزشینظریه داده بنیادبرند ملیبازاریابی جهانی
-
2.
كاتب مسؤول : شاهبندرزاده، حمید ؛ مؤلف : نبویزاده، فروغ ؛ اسلمی، سپیده ؛ خواجه، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:تجارت جهانیبازاریابی جهانیاستراتژی بازاریابی جهانینقش شناختی فازینقشة شناختی فازیبازارشاخصمدیرانروش نقشة شناختی فازیمحصولاستراتژی بازارنفوذ
-
3.
مؤلف : سروش، سجاد ؛ سجادی، سید نصراله ؛ علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛ حمیدی، مهرزاد ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1399 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 169 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:جهانیشدنبرندلیگ برتر فوتبال ایرانبازاریابی جهانی
-
4.
مؤلف : هادوی، محمد حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (16 صفحة - من 137 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:جهانی شدنبازاریابیبین المللی شدنجهانی شدن اقتصادبازاریابی جهانیاستراتژی بازاریابی جهانی