کلمة المفتاح Guerrilla Marketing / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شهریاری، شادی ؛ كاتب مسؤول : حق شناس کاشانی، فریده ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتبازاریابی چریکیتصویر عملکری برندتصویر نمادین برند
-
2.
مؤلف : ولی پور، محمد ؛ قربانی، مریم ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 67 (جلد ششم) (20 صفحة - من 46 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریشرکت های بیمهارزش ویژه برندبازاریابی چریکی
-
3.
كاتب مسؤول : خسروی، ابوالفضل ؛ مؤلف : رنجبر، احد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 135 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی پارتیزانیاثر غافلگیرکنندهاثر انتشاراثر هزینه کمنسل وایآگاهی از برندتمایل به خریدیـاهـابازاریابیبـابــاهــابـهبازاریــابی
-
4.
مؤلف : بیگ زاده، امیر حسین ؛ نعامی، عبداله ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عسکری، احمد ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1398 - شماره 24 (15 صفحة - من 50 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:کسبوکارهای کوچک و متوسطبازاریابی چریکیبازاریابی پارتیزانیتئوری مبتنی بر دادهها
-
5.
كاتب مسؤول : قربی، سیده سمیه ؛ مؤلف : قاسمی نامقی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 التصنيف C (Azad University (12 صفحة - من 61 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبازاریابی چریکیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
6.
كاتب مسؤول : طالب پور، مهدی ؛ مؤلف : خرسندی فرد، مجید ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 213 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:نوشابه انرژیزاردبولبلک انرژیبازاریابی چریکیتبلیغورزشبــابـاانرژیتبلیـغبــه