کلمة المفتاح Kano Model / (37 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : Sharifipour، Abbas ؛ مؤلف : Hosseinzadeh، Ali ؛ Hassanzadeh Torbati، Majid ؛ Nakhchian، Ali ؛
مجلة:International Journal of Management, Accounting and Economics»May 2017, Volume 4 - Number 34 (18 صفحة - من 578 إلی 595 )
الکلمات المفتاحية:customer satisfactionService Quality ModelKano ModelFunctional RequirementsMotivational RequirementsFundamental requirements
-
22.
كاتب مسؤول : صالح زاده، رضا ؛ مؤلف : شاهین، آرش ؛ جهانبازی، افشین ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»بهار 1396 - شماره 31 ، د (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 107 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:رفتار معکوسمدل کانوبیتفاوتی سازمانیشرکت گاز استان اصفهان
-
23.
مؤلف : خسروی زاده، اسفندیار ؛ زهره وندیان، کریم ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»بهار و تابستان 1396 - شماره 12 ، الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 37 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتعلوم ورزشیگسترش عملکرد کیفیتالگوی کانوالگوی سروکوال
-
24.
مؤلف : دانا، امیر ؛ حامدی، سعیده ؛ رفیعی، صالح ؛ رحیمی زاده، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»بهار و تابستان 1396 - شماره 12 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 189 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:تحلیلرفتگیکمالگراییبازیکن بسکتبالخودپذیری
-
25.
كاتب مسؤول : پوررمضان، عیسی ؛ مؤلف : علیتقی پور، مریم ؛ توفیق جو، ابراهیم ؛
مجلة:Journal of Research and Rural Planning»تابستان 1395 - شماره 14 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 131 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:نیازهای اساسیدهیارینیازهای عملکردیمدل کانونیازهای هیجانیشهرستان رشت.
-
26.
مؤلف : رضایی، دکتر بیژن ؛ كاتب مسؤول : تارین، حمداله ؛
مجلة:مدیریت نظامی»تابستان 1395 - شماره 62 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 93 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریالزامات اساسیالزامات عملکردیالزامات انگیزشی
-
27.
كاتب مسؤول : کارگرآزاد، زهرا ؛ مؤلف : اسماعیلی گیوی، محمدرضا ؛ ناخدا، مریم ؛ حاصلی، داود ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»بهار 1395 - شماره 84 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 743 إلی 766 )
الکلمات المفتاحية:وبکوالوبسایت آموزش مجازیرضایت کلی کاربرمدل رضایت مشتری کانوتاثیر عملکرد نامتقارنوباطلاعاترضایتوبسایتکاربرعملکرد
-
28.
مؤلف : شمس الدینی، علی ؛
مجلة:اقتصاد فضا و توسعه روستایی»بهار 1395 - شماره 15 ، العلمية - البحثية/ISC (20 صفحة - من 202 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:توسعه روستاییدهیاریممسنیمدل کانورضایت مندی روستائیانروستای فهلیانروستاییروستائیانعملکردرضایتمدیریتروستاییان
-
29.
مؤلف : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ رحیم زاده، مریم ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1394 - شماره 15 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 53 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:مدل کانوباشگاه ورزشینیازهای مشتریانطبقه بندی نیازها
-
30.
كاتب مسؤول : نصیری، دکتر اسماعیل ؛ مؤلف : عموزادمهدیرجی، حسین ؛
مجلة:جغرافیا و آمایش شهری منطقه ای»زمستان 1393 - شماره 13 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 97 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:نیازهای اساسینیازهای عملکردیمدل کانونیازهای انگیزشیخدمات شهرداری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ب (11 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)