کلمة المفتاح Learning Styles / (80 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
كاتب مسؤول : خلیل پور، زهره ؛ مؤلف : اقدسی، محمدتقی ؛ زمانی ثانی، سید حجت ؛
مجلة:رشد و یادگیری حرکتی ورزشی»تابستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 203 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتمقاطع تحصیلیسبکهای شناختیسبکهای یادگیریسبکهای یادگیریدانشجویانپرسشنامۀ سبکهای یادگیری کلبسبکهای شناختی
-
32.
مؤلف : Kleyner Cristóbal Demera Zambrano ؛ Liseth Stefanía López Vera ؛ Merly Genoveva Zambrano-Romero ؛ David Alejandro Navarrete Solórzano ؛ Nubia Stefanía Quijije Troya ؛ María Rodríguez Gámez ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 10 (14 صفحة - من 944 إلی 957 )
الکلمات المفتاحية:Learning StylesGamificationneurosciencesEducational neuro technologyattention to the specific needs of students
-
33.
كاتب مسؤول : Sengsouliya، Souksakhone ؛ مؤلف : Soukhavong، Sithane ؛ Sengsouliya، Souk ؛ Phonekeo، Say ؛ Xaixanith، Toby ؛
مجلة:International Journal of Research in English Education»March 2021, Volume 6 - Number 1 (18 صفحة - من 16 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:Learning Stylesteaching stylessecondary schoolsmismatches
-
34.
مؤلف : Moradi، Tahereh ؛ Parasteh-Ghombavani، Fatemeh ؛ Abdollahi، Mojgan ؛ كاتب مسؤول : Lebadi، Zahra ؛
مجلة:Educational Sociology»March 2021 - Number 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 78 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:Knowledge managementcritical thinkingself-regulationLearning StylesStudent Self-LearningHetagological Ability
-
35.
مؤلف : Dehghan، Farzaneh ؛
مجلة:رشد آموزش زبان»زمستان 1399 - شماره 132 (7 صفحة - من 32 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:تفاوتهای فردیهوش چندگانهسبکهای یادگیریکلاسهای ناهمگنindividual differencesMultiple intelligencesLearning Stylesheterogeneous classes
-
36.
مؤلف : طاهری، ماهدخت ؛ اسدی لویه، عطاالله ؛ نایبی، ندا ؛ كاتب مسؤول : مؤدب، فاطمه ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»زمستان1399،دوره یازدهم- شماره 4 (11 صفحة - من 866 إلی 876 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانسبک یادگیریمدل ورمونتپرستاری
-
37.
كاتب مسؤول : گلمحمدنژاد بهرامی، غلامرضا ؛ مؤلف : اصغر زاده، وجیهه ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»پاییز 1399، دوره شانزدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 89 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیخودکارآمدی تحصیلیسبک های یادگیری
-
38.
مؤلف : Roohani، Ali ؛ Etesami، Rezvan ؛ Mirzaei، Azizullah ؛
مجلة:Teaching English Language»Summer and Autumn 2020، Volume 14 - Number 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 1 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:emotional intelligenceLearning Stylesoral communication strategies
-
39.
كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛ مؤلف : گراوند، هوشنگ ؛ سبزیان، سعیده ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»تابستان 1399 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 8 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیسبک یادگیری همگراسبک یادگیری واگراسبکهای یادگیریانگیزه پیشرفتسبک یادگیریدانشآموزانپیشرفت تحصیلی دانشآموزان
-
40.
كاتب مسؤول : Rashvand Semiyari، Shokouh ؛ مؤلف : Jahani، Sareh ؛
مجلة:Language Horizons»Summer and Autumn 2020, Volume 4 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:individual differencesSelf-efficacyEFL learnersLearning StylesLearners' achievement
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (15 مقالة)
- ب (15 مقالة)
- الف (8 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)