کلمة المفتاح Loyalty / (202 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
كاتب مسؤول : ابراهیمی، مریم ؛ مؤلف : یگانگی، سید کامران ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1400-شماره 4 التصنيف C (Azad University (25 صفحة - من 4 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:سیستم بانکیخدمات بانکیوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان
-
52.
مؤلف : محمدی، خدیجه ؛ گرجی زاده، داود ؛ پارسا، بی تا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 82 (جلد نهم) (16 صفحة - من 72 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمسئولیت اجتماعیوفاداریاعتماد کبفبت خدمات
-
53.
كاتب مسؤول : عبدوی، فاطمه ؛ مؤلف : پاشایی، سجاد ؛ غفاری، میترا ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 103 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبازاریابی رابطهایارتباطات ورزشی
-
54.
مؤلف : آزادگان، پروین ؛ ویسی، کوروش ؛ كاتب مسؤول : بهرامی، شهاب ؛
مجلة:علوم ورزش»پاییز 1400- شماره 43 التصنيف B (Azad University (15 صفحة - من 105 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:مشتریفضای مجازیوفاداریرفتار مشتری
-
55.
ناقد : صادقی زاده، سلمان ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»شهریور 1400 - شماره 94 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 215 إلی 233 )
الکلمات المفتاحية:خروجمدرنیتهاعتراضوفاداریانگارۀ مدرن
-
56.
مؤلف : Zolghadr، Abolfazl ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 15 (22 صفحة - من 540 إلی 561 )
الکلمات المفتاحية:Loyaltycustomer satisfactionCustomers’ Loyalty
-
57.
مؤلف : Latifa Khalid Alsaud ؛ Muhammad Khan ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (9 صفحة - من 12 إلی 20 )
-
58.
كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛ مؤلف : طاهری کیا، فریز ؛ عطف، زهرا ؛ قاسمی همدانی، ایمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 351 إلی 374 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم سفرگردشگروفاداریبرندنوستالژی برندنوستالژیگردشگریمدلمقصدمدیراننوستالژیکمقصد گردشگری
-
59.
كاتب مسؤول : نوروزی، مهدی ؛ مؤلف : نوروزی، علی ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»تابستان 1400،سال اول - شماره 1 (15 صفحة - من 86 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریشبکه های اجتماعیارزش درک شدهکیفیت رابطهکیفیت اطلاعات
-
60.
مؤلف : Rabbani Nik، Zahra ؛ Shoshi Nasab، Parvin ؛ Fesanghari، Javad ؛ كاتب مسؤول : Benesbordi، Ali ؛
مجلة:Sports Business»Summer and Autumn 2021 - Number 2 (22 صفحة - من 191 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:SatisfactionLoyaltysensory marketingLuxury Sports
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (58 مقالة)
- علمی-پژوهشی (40 مقالة)
- الف (14 مقالة)
- B (9 مقالة)
- ج (7 مقالة)
- A (6 مقالة)
- C (3 مقالة)
- د (3 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)