کلمة المفتاح Mobile Marketing / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Mandegari، AliReza ؛ Heidary، Abbas ؛ كاتب مسؤول : Nematizadeh، Sina ؛
مجلة:Digital Content Management»Summer & Autumn 2023, Volume 4 - Number 7 التصنيف ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 233 إلی 264 )
الکلمات المفتاحية:Mobile Marketingmeta-synthesis methodadoption of mobile marketing
-
2.
مؤلف : ارباب، طاهره ؛ قره خانی، محسن ؛ كاتب مسؤول : حمیدی، حجت اله ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1402 - شماره 60 التصنيف A (Azad University (21 صفحة - من 115 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریرفتار مشتریاننگرش مشتریبازاریابی موبایل
-
3.
مؤلف : معنوی، محمدصادق ؛ شاهزاده صفوی، فاطمه سادات ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین 1402، دوره چهارم - شماره 1 (19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:گیمیفیکیشنبازاریابی دیجیتالدیجیتال مارکتینگموبایل مارکتینگبازاریابیاطلاعاتتبلیغاتبازاریابی موبایلیکاربرانمشتریبازیسازی
-
4.
كاتب مسؤول : یعقوبی زنجانی، مونا ؛ مؤلف : موسوی فرد، مهتاب السادات ؛ نعامی، عبداله ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 13 (36 صفحة - من 52 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات الکترونیکیبرندبازاریابی موبایلیتعاملات انسانیبازاریابی محتوایی دیجیتال
-
5.
مؤلف : ابراهیمی، نازی ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آذر 1401 - شماره 25 ISC (29 صفحة - من 1678 إلی 1706 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی””بازاریابی موبایل””ارزش مورد انتظار مشتری””سفر مشتریمشتریمدل
-
6.
كاتب مسؤول : محمدی، سارا ؛ مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ هادیان فر، نیلوفر ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1401 - شماره31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 231 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مقصد گردشگریبازاریابی تلفن همراهنیات رفتاری گردشگران
-
7.
مؤلف : Saleh Omer Almssmari، Hesham ؛ M Mansor Salama، Mostafa ؛ S Mosa Elsharif، Omer ؛
مجلة:كلية الآداب (جامعة بنغازي)»یولیو 2017 - العدد 37 (17 صفحة - من 113 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:LibyaMobile MarketingEntrepreneurs
-
8.
كاتب مسؤول : Ahmadinejad، Bahareh ؛ مؤلف : Najafi Asli، Hadi ؛
مجلة:International Journal of Management, Accounting and Economics»January 2017, Volume 4 - Number 30 (20 صفحة - من 80 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:Social networksocial mediaE-businessMobile MarketingE-Marketing
-
9.
كاتب مسؤول : Ghaleno، Mahin Rashki ؛ مؤلف : Zavareh، Mehdi Rabbi ؛ Bahrami، Elham ؛
مجلة:International Journal of Management, Accounting and Economics»March 2016, Volume 3 - Number 20 (17 صفحة - من 185 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:brand loyaltybrand equityBrand AssociationMobile Marketing
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)