کلمة المفتاح Negative word of mouth / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ مؤلف : کامیار، فاطمه ؛
مجلة:اقتصاد و برنامه ریزی شهری»پاییز 1400- شماره 7 التصنيف ب (Ministry of Science (11 صفحة - من 200 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:جبران خسارتشنیدن صدای مشتریبخشش شهروندانتبلیغات شفاهی منفیعذرخواهی
-
2.
مؤلف : صادق وزیری، فراز ؛ شجاع، علی ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، الهام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:تنفر از برندتبلیغات توصیهای منفیفریبکاری آمیخته بازاریابیقصور آمیخته بازاریابیقطع رابطه با برندتنفرپژوهشآزمونمدلمصرفکنندگانآمیختۀ بازاریابی
-
3.
مؤلف : شجاع، علی ؛ صادق وزیری، فراز ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، الهام ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 3 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تنفر از برندفریبکاری آمیخته بازاریابیتبلیغهای دهانبهدهان منفیتحلیل تمتنفرکدهاپژوهشمصرفکنندگانمصاحبهBrandبـه
-
4.
كاتب مسؤول : شیرخدائی، میثم ؛ مؤلف : خلیلی پالندی، فرشته ؛ شیرازی، هاجر ؛
مجلة:پژوهشنامه مالیات»زمستان 1395 - شماره 80 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 97 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:سازمان امور مالیاتیانتقامگفتههای شفاهی منفیتمایل به فرار مالیاتی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة اقتصاد و برنامه ریزی شهری 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة پژوهشنامه مالیات 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)