کلمة المفتاح purchase intent / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ریاحی، محمدحسین ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:رسانه»تابستان 1402 - شماره 131 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 49 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغفراتحلیلقصد خریدمرور نظام مند
-
2.
مؤلف : Hala Al-Ghafari ؛ Muhammad Khan ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (10 صفحة - من 255 إلی 264 )
الکلمات المفتاحية:customerSaudi Arabiapurchase intentIntegrated Marketing Communicationfood retail
-
3.
كاتب مسؤول : طولابی، زینب ؛ مؤلف : آروانه، مرجان ؛ شجاعیان، پری ؛
مجلة:آموزش محیط زیست و توسعه پایدار»بهار 1400 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 81 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهنگرش مصرفکنندهارزش ادراک شده سبزقصدخرید سبزمحصولات سبز
-
4.
مؤلف : خسروی انجدانی، حسین ؛ جندقی، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره جدید - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 101 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات در نقطه خریدقصد خرید مصرفکنندگانارزش ویژهفروشگاهفروشمشتریمشتریان
-
5.
كاتب مسؤول : قربی، سیده سمیه ؛ مؤلف : قاسمی نامقی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 التصنيف C (Azad University (12 صفحة - من 61 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبازاریابی چریکیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
6.
مؤلف : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ کریمی میبدی، احسان ؛ بابایی میبدی، حمید ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1398 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 253 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:نگرش نسبت به تبلیغاتتایید کننده مشهورنگرش به برندقصد خرید
-
7.
مؤلف : نوری زاده، علی ؛ گودرزی، محمود ؛ همایون نیا فیروزجاه، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1396، شماره 30 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 9 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:هوادارفوتباللیگ برتروفاداریحمایت مالیقصد خرید