کلمة المفتاح school engagement / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جعفری، بهاره ؛ اکبرنتاج شوب، نبی اله ؛ محمدزاده ادملایی، رجبعلی ؛ كاتب مسؤول : صادقی، جمال ؛
مجلة:خانواده و پژوهش»تابستان 1403 - شماره 63 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 133 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزمشارکت فعال در مدرسهدلزدگی تحصیلیحمایتهای محیطی در یادگیری
-
2.
مدل ساختاری اشتیاق به مدرسه بر اساس فرهنگ مدرسه با نقش میانجی جو کلاس و خودپنداره تحصیلی دانشآموزان
كاتب مسؤول : کریمی دشتکی، احمد ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1402 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (9 صفحة - من 304 إلی 312 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانجو کلاسفرهنگ مدرسهخودپنداره تحصیلیاشتیاق به مدرسه
-
3.
مؤلف : Fouladchang، Mahboubeh ؛ Azad، Esfandiar ؛ Hasanvand، Mohammad Bagher ؛ Pourtaghi، Vahidreza ؛
مجلة:Iranian Journal of Learning and Memory»Spring 2022, Volume 5 - Number 17 التصنيف ب (Ministry of Science (8 صفحة - من 5 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:studentseffectivenessPhilosophy for childrenschool engagement
-
4.
مؤلف : حسینمردی، علی اصغر ؛ زربخش بحری، محمد رضا ؛ تیزدست، طاهر ؛ كاتب مسؤول : قربان شیرودی، شهره ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»پاییز و زمستان 1400 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science (11 صفحة - من 178 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیانگیزش پیشرفت تحصیلیاشتیاق به مدرسهاشتیاق تحصیلیاحساس تعلق دانش آموزان به مدرسه
-
5.
كاتب مسؤول : سرداری، باقر ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»خرداد و تیر 1400 - شماره 162 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 87 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:مشکلات هیجانی-رفتاریآموزش خودتنظیمی هیجانیسطح همدلیاشتیاق به مدرسه
-
6.
مؤلف : دشتی داریان، المیرا ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛ كاتب مسؤول : هاشمیان، کیانوش ؛
مجلة:خانواده و بهداشت»بهار 1399- شماره 23 التصنيف B (Azad University (21 صفحة - من 52 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:پیوند با مدرسهپیوند با مدرسه خودتعیینگری سرمایه روانشناختیآموزش سرمایه روانشناختیآموزشدانشآموزانتلفیق
-
7.
مؤلف : مرادی، آسیه ؛ کرمی، جهانگیر ؛ كاتب مسؤول : بابائی، عبدالرحمن ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1399 - شماره 14 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 57 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:خودتنظیمی عاطفیاشتیاق تحصیلیاهمالکاری رفتاری
-
8.
مؤلف : Yousefi، Emad ؛ MalekPour، Mokhtar ؛ Yarmohammadian، Ahmad ؛ كاتب مسؤول : Faramarzi، Salar ؛
مجلة:Evolutionary and Educational Psychology»September 2019, Volume 1 - Number 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 186 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:dyslexiaExecutive FunctionsAcademic self-conceptschool engagement
-
9.
كاتب مسؤول : مهنا، سعید ؛ مؤلف : طالع پسند، سیاوش ؛ رستمی، شهلا ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»تابستان 1398 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 7 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان دبیرستانیدرگیری تحصیلیویژگیهای روانسنجی
-
10.
مؤلف : حسین خانی، محمد ؛ اله زمانپور، عنایت ؛ مرادیانیدیزه رود، سیده خدیجه ؛
مجلة:روان سنجی»پاییز 1394 - شماره 14 (16 صفحة - من 29 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عامل اکتشافیتحلیل عامل تأییدیمشارکت فعال در مدرسهاعتباریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)