کلمة المفتاح Target Market / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خاک سفیدی، محبوبه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل زاده، منصور ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 258 إلی 282 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانبخشبندیبازار هدفمراکز خریدمراکز غذایی
-
2.
مؤلف : داداشی، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : حمیدی زاده، علی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1402، سال چهاردهم - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 410 إلی 432 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریبازار هدفسهم از بازاربازاریابی محتوایی
-
3.
مؤلف : داداشی، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : حمیدیزاده، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 116 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریسهم از بازاربازاریابی م توابازار هدبازاربانکبازاریابی محتوامشتریکدمدل
-
4.
مؤلف : شافعي، رضا ؛ غفوریان شاگردی، امیر ؛ مولایی، سوران ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1400 - شماره 69 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 201 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستبافکردستانکرمانشاهبرندینگنظام بازاریابی
-
5.
كاتب مسؤول : جعفری، سید محمدباقر ؛ مؤلف : محمودی، سید محمد ؛ سلطانی، مرتضی ؛ اشکانی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازار هدفبذرپاشیارتباطات و شبکهسازیتبلیغات دهان به دهان
-
6.
كاتب مسؤول : امین طهماسبی، حمزه ؛ مؤلف : سلطونی، آرزو ؛
مجلة:گلجام»بهار و تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 19 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:صادراتفرش دستبافتصمیمگیری چندمعیارهبازار هدفدیمتل فازی
-
7.
مؤلف : منصوری، علیرضا ؛ کاظمی، علی ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رنجبریان، بهرام ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 23 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:انتخاب بازار بین المللیرویکرد غربالگری بازاربازار هدفشاخص های کلان
-
8.
مؤلف : راحلی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات اقتصاد کشاورزی»زمستان 1396 - شماره 36 التصنيف A+ (Azad University (28 صفحة - من 39 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:بخش کشاورزیمزیت نسبیآذربایجان شرقیتاکسونومی عددیبازار هدف
-
9.
بخش بندی بازار گردشگری ورزشی شهر کلن آلمان برای گردشگران خارجی براساس ملیت و جاذبه های طبیعی - ورزشی
كاتب مسؤول : حسینی، سیده مرجان ؛ مؤلف : اصفهانی، نوشین ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1394 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 33 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:ملیتبازار هدفبخش بندی بازار، گردشگریگردشگری ورزشی ،جاذبه های طبیعی ورزشی
-
10.
مؤلف : امیر نژاد، حمید ؛ شهابی، سعید ؛ نویدی، حامد ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی و توسعه»تابستان 1394 - شماره 90 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 217 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:مزیت نسبیبازار هدفساختار بازارmarket structureComparative Advantageکشمشنقشه¬ریزی تجاریادغام جهانی؛ RaisinsTarget MarketTrading MapGlobal Integration
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)