کلمة المفتاح user satisfaction / (27 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : ارشادی، محمدجواد ؛ ارشادی، محمدمهدی ؛ آهنربای، آرمین ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 81 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:رضایت کاربرانفرآیند تحلیل شبکهکیفیت خدمات فناوری اطلاعاتنوآوری کارکنان سازمانیتصمیمگیری و اولویتبندی
-
12.
كاتب مسؤول : قانع، محمد رضا ؛ مؤلف : چالاک، مهناز ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»پاییز 1399، سال پنجاه و چهارم - شماره 3 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 68 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:رضایت کاربرانعضوتبادل رهبررفتارشهروند سازمانیحمایت ادراک شده سرپرستمرکز منطقه ای اطلا عرسانی علوم و فناوریرفتار شهروندی سازمانیکارکنانرضایتمندی کاربرانتبادل رهبرـ عضوتبادل رهبر ـ عضو
-
13.
مؤلف : Faizal، Mochammad ؛ Prasetio، Adhi ؛
مجلة:International Journal Of Information Science And Management»July & December 2020, Volume 18 - Number 2 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:user satisfactionhigher education websitemodified webqual 4.0
-
14.
مؤلف : سلیمی، ندا ؛ فهیم نیا، فاطمه ؛ نوروزی، علیرضا ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»بهار 1399 - شماره 18 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 115 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:وبکوالرضایت کاربراندانشگاه محقق اردبیلیلیبکوالسواد اطلاعاتیکتابخانه مرکزیاستاندارد ای.سی.آر.ال
-
15.
كاتب مسؤول : Muda، Iskandar ؛ مؤلف : Asrina Waty، Hasibuan ؛ Roesli، Erlina ؛ Nuradi، Tengku Erry ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Winter 2020 - Number 42 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 94 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:Accounting information systemperceived usefulnessInformation Qualityuser satisfactionLocal government bank
-
16.
مؤلف : فتاحی، سمیه ؛ ارشادی، محمدجواد ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1398 - شماره 99 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 399 إلی 424 )
الکلمات المفتاحية:موتور کاوشگنجارزیابی کیفیترضایت کاربرسامانه اطلاعاتیایرانداکای کو الپژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایرانپایگاه اطلاعات علمی ایران
-
17.
كاتب مسؤول : نشاط، نرگس ؛ مؤلف : مرادیان، مرضیه ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»پاییز 1398 - شماره 23 (24 صفحة - من 17 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:سازمان اسناد و کتابخانه ملی ج.ا.ا. مدل کانوملزومات. مدل خانه کیفیتکتابخانه دیجیتالی
-
18.
مؤلف : کریمی، بهناز ؛ كاتب مسؤول : عطایی، محمد ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 61 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:رضایت کاربرانمزایای استفاده از سیستمپذیرش سیستماثربخشی هزینه ها
-
19.
مؤلف : Mohammadi، Sardar ؛ Isanejad، Omid ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Spring 2018, Volume 6 - Number 1 (12 صفحة - من 75 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:EmployeesSports organizationstechnology acceptanceuser satisfaction
-
20.
مؤلف : رازقی، علیرضا ؛ هوراندی، بهاره ؛
مجلة:نامه معماری و شهرسازی»بهار و تابستان 1397 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 69 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:یزدبافت تاریخیمیراث معماریکیفیت تجارب احیاکاربری اقامتی- گردشگریرضایتمندی مخاطب
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (8 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)