کلمة المفتاح user satisfaction / (26 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مجتبوی، سیده مریم ؛ ایزدپناه، حورا ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای هنر و علوم انسانی»دی 1402 - شماره 14 (21 صفحة - من 43 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:محیط کاریرضایتمندی کاربرانفضای اداریفضای کار اشتراکیخانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک
-
2.
مؤلف : مومن آبادی، مهدیه ؛ حریری، نجلا ؛ اباذری، زهرا ؛ كاتب مسؤول : میرحسینی، زهره ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»بهار 1402 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 20 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:رضایت کاربرقضاوت ربطتحلیل رفتار جستجوسودمندی نتایج جستجواعتماد به نتایج جستجو
-
3.
مؤلف : خاصه، علی اکبر ؛ سهیلی، فرامرز ؛ علایی، لیلا ؛ كاتب مسؤول : مختاری، حیدر ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 215 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:ایرانکتابخانه های عمومیرضایت کاربران
-
4.
كاتب مسؤول : مجتبوی، سیده مریم ؛ مؤلف : قاسمی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات میان رشتهای معماری ایران»پاییز و زمستان 1401، دوره اول - شماره 2 (17 صفحة - من 21 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانهمعماری داخلیعوامل کالبدیکتابخانۀ مدیای فرانسهرضایت مندی کاربران
-
5.
مؤلف : حقی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : جهانی، بهاره ؛
مجلة:مطالعات جغرافیایی مناطق کوهستانی»پاییز 1401 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science (16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:پارک شهریپارکهای کوهستانیکیفیت محیطیکرمانشاه.
-
6.
مؤلف : Cahyani، Leni ؛ Marcelino، Dandy ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»Summer 2022, Volume 19 - Nomber 3 (19 صفحة - من 153 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:perceived usefulnessuser satisfactionDigital Library AffinityUser LoyaltyTelkom University Open Library
-
7.
مؤلف : بامیری، یاسر ؛ فرجام، سعید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (9 صفحة - من 878 إلی 886 )
الکلمات المفتاحية:رضایت کاربربرنامه ریزی منابع سازمانیکیفیت تصمیم گیریاستانداری چهارمحال و بختیاریاطلاعات
-
8.
مؤلف : صوفی، منصور ؛ اجلی، مهدی ؛ فدایی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : همایون فر، مهدی ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1401 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 133 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:دولت الکترونیکقصد استفادهرضایت کاربرابعاد کیفیتمزایای شبکه
-
9.
مؤلف : شیرانی، فرهاد ؛ رضایی، نسا ؛ شیرانی، محمدهادی ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1400 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 206 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:رضایت کاربرانارتباط با مشتریپژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)پشتیبانی فنیپشتیبانی کاربرانفناوری اطلاعاتسامانهکاربرانمشتریفنیمشتریان
-
10.
مؤلف : ارشادی، محمدجواد ؛ ارشادی، محمدمهدی ؛ اهنربای، ارمین ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1399 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 81 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:رضایت کاربرانفرآیند تحلیل شبکهکیفیت خدمات فناوری اطلاعاتنوآوری کارکنان سازمانیتصمیمگیری و اولویتبندی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- A (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)