بهار 1397 - شماره 124
-
مؤلف : عنانی سراب، محمدرضا ؛
(2 صفحة - من 2 إلی 3 )
-
مؤلف : عبداللهی، اکبر ؛ خواجه علی، آسیه ؛
(3 صفحة - من 4 إلی 6 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابیاهداف آموزشیخطاهای زبانیفعالیت های فردی و گروهیپیشرفت فردی و گروهی
-
مؤلف : اسدی، مرضیه ؛
(2 صفحة - من 7 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:مدل CIPPروش تحلیل سلسله مراتبیارزشیابی برنامه درسیارزشیابی کتابپروژه تدوین کتاب درسیمعلمان پایه هفتم دوره اول متوسطه
-
مؤلف : زهرا خان بیگی، فاطمه ؛
(4 صفحة - من 10 إلی 13 )
-
مستمع المقابلة : خدایاری، حمیدرضا ؛ مجري المقابلة : دری، جعفر ؛
(5 صفحة - من 14 إلی 18 )
-
مؤلف : Zarei، abbas Ali ؛ Mousavi، Azam sadat ؛
(11 صفحة - من 19 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:EvaluationPrincipalteachers’ competencylearners’ motivation
-
مؤلف : Mohammadi، Elham ؛ Babamoradi، Parvin ؛
(4 صفحة - من 33 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:classroomMultimedialearnersIdiom Learning
-
مؤلف : Makiabadi، Hossein ؛ Abdi Navokhi، Samaneh ؛
(8 صفحة - من 47 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:Mobile|Assisted LearningMosalinguaESL EFL
-
مؤلف : Hashemiannejad، Bita ؛
(8 صفحة - من 55 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:grammaireenseignement du FLEReprésentations socialesCadre universitaireCadre institutionnel