زمستان 1392 - شماره 109
-
مؤلف : عنانی سراب، محمدرضا ؛
(2 صفحة - من 2 إلی 3 )
الکلمات المفتاحية:انسجام متنی: اصالت متونتستهای پیشرفت تحصیلیکوماتریسآزمون درک مطلب
-
مؤلف : وثوقی، مرجان ؛
(6 صفحة - من 4 إلی 9 )
-
مؤلف : جک. سی. ریچاردز ؛ مترجم : سپاهی، محمدرسول ؛
(6 صفحة - من 10 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:تفاوتهای فردیهوشهای چندگانهسبکشناختیانگیزش بیرونیانگیزش درونیآموزش فردیفردیسازیاستعداد زبانیراهکارهای یادگیریخودمختاری زبانآموزیادگیری زبانآموزمحورزبانآموز موفّقانگیزش ابزاریانگیزش همسانیتربیت زبانآموزروشهای انسان گرازبانآموزمحوریتجزیه و تحلیل نیازهایادگیری خودراهبرانهآموزش راهکاربرنامهریزی عصب شناختی زبان
-
مراسل : علوی مقدم، بهنام ؛
(2 صفحة - من 16 إلی 17 )
-
معرّف : Zarei Neyestanak، Shahla ؛
(6 صفحة - من 18 إلی 23 )
-
مؤلف : Birjandi، Parviz ؛ Naeini، Jila ؛ Emily Duvall ؛
(9 صفحة - من 45 إلی 53 )
-
مؤلف : Rahimi، Mehrak ؛ Hosseini، Fatemeh ؛
(10 صفحة - من 54 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:معلمانانگیزهآموزش زبان انگلیسیراهبردهاانضباط کلاسی
-
Cultural Nativization of Short Narrative Texts and its Impact on EFL Learners, Reading Comprehension
مؤلف : Assi، Razieh ؛
(1 صفحة - من 64 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:بومیسازی فرهنگیفرهنگ زبان مقصدنظریة طرحوارهطرحوارة فرهنگی