پاییز 1396 - شماره 122
-
مؤلف : عنانی سراب، محمد رضا ؛
(2 صفحة - من 2 إلی 3 )
-
مؤلف : عبداللهی، اکبر ؛ خواجه علی، آسیه ؛
(4 صفحة - من 4 إلی 7 )
الکلمات المفتاحية:تربیت معلمنقش معلمروش های تدریس
-
مستمع المقابلة : دردی نژاد، فرهاد ؛ مجري المقابلة : عنانی سراب، محمد رضا ؛
(6 صفحة - من 8 إلی 13 )
-
معرّف : قاسمی ترکان، مژده ؛
(2 صفحة - من 14 إلی 15 )
-
مؤلف : Shairi، Hamid Reza ؛ Yousefi، Fatemeh ؛
(11 صفحة - من 16 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کاریکاتورصورتانهمفهومانهنشانه شناسی صورتانهآموزش لغاتapprentissage du FLELa caricaturele figuratifla sémiotique figurativel’enseignementle vocabulaire
-
مؤلف : Rashidi، Naser ؛ Mansourzadeh، Nurullah ؛
(6 صفحة - من 27 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:تجربیات تدریسمعلمان تازه کارچالش های تدریسTeaching experienceNovice Teachersteaching practice challenges
-
مؤلف : Nushi، Musa ؛ Eqbali، Mohammad Hosein ؛
(5 صفحة - من 33 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:نرمافزار ممرایزنرمافزارهای تعاملینرمافزارهای آموزشی و یادگیری زبان
-
Classroom Research The Effect of Dialogue Journal Writing on Reflective Teaching A Qualitative Study
مؤلف : Maleki Jebelli، Fattane ؛ Madani، Mahsa ؛
(10 صفحة - من 38 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:ژورنالنویسیمعلمان انگلیسی بهعنوان زبان خارجیآموزش اندیشهورزانهEFL Teachersreflective teachingDialogue Journal Writing
-
مؤلف : Azimi، Hadi ؛ Kobadi Kerman، Zahra ؛
(5 صفحة - من 48 إلی 52 )
-
مؤلف : Dorri، Jafar ؛
(1 صفحة - من 53 إلی 53 )
-
مؤلف : Hosseini Fard، Mehrnaz ؛
(2 صفحة - من 54 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:معلمان تازهکارتجربیات تدریسچالشهای تدریس
-
مؤلف : B. Mehrani، Mehdi ؛
(1 صفحة - من 56 إلی 56 )
-
مراسل : Damavandi Kamali، Serollah ؛
(2 صفحة - من 63 إلی 64 )