-
1.
مؤلف : میرابی، وحید رضا ؛ جمشیدی، مینا ؛ گودرزی، پروین ؛ یوسفی، صامع ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1389، سال دوم - شماره 7 (32 صفحة - من 145 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:سنجشرفتار شهروندی سازمانیاستادان دانشگاه
-
2.
مؤلف : حسینی کیا، سید محمد تقی ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحید رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1398 - شماره 44 التصنيف B (Azad University (25 صفحة - من 84 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:سبک های زندگی سرمایه گذارانمیزان درگیری ذهنیانواع تصمیم گیری خرید
-
3.
مؤلف : شفیعی، علی ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1395 - شماره 30 (19 صفحة - من 77 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیخرید تفننیگرایش به خرید تفننیجستجوی فروشگاهیادراک از محیط فروشگاه
-
4.
مؤلف : میرابی، وحیدرضا ؛ کبیر، علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1390، سال سوم - شماره 9 (22 صفحة - من 78 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتمیزان فروش سازماناستفاده از فرصتها و ایجاد فرصتهای جدیدانعطاف در تولید و خدمات
-
5.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ میرابی، وحید رضا ؛ موسویان، سیدایمان ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1390، سال سوم - شماره 11 (19 صفحة - من 115 إلی 133 )
-
6.
مؤلف : قوامی لاهیجی، شیوا ؛ باقری، مهدی ؛ محبی، سراج الدین ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحید رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 47 التصنيف B (Azad University (26 صفحة - من 314 إلی 339 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدرسانههای اجتماعیتئوری داده بنیادصنعت خرده فروشیبازاریابی محتوا
-
7.
مؤلف : صفرزاده، حسین ؛ میرابی، وحید رضا ؛ رضایی، رامین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1388، سال اول - شماره 1 (18 صفحة - من 167 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیآمیخته بازاریابیالگوبرداریپخش مویرگی
-
8.
مؤلف : میرابی، وحید رضا ؛ زادوریان، ادوارد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1389، سال دوم - شماره 6 (20 صفحة - من 128 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:مشتریارزیابی کیفیت خدماتاندازه گیری رضایت مشتریانCSM
-
9.
مؤلف : کوهی، شبنم ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1396 - شماره 34 التصنيف C (Azad University (17 صفحة - من 101 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیرضایت مشتریتوانمندسازی روانشناختیهتلهای 5 ستاره
-
10.
مؤلف : میرابی، وحیدرضا ؛ خیری، بهرام ؛ رضایی، ساناز ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1390، سال سوم - شماره 9 (36 صفحة - من 185 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:موفقیتمدیریت ارتباط با مشتریهوش کسب و کارهزینه تعویضتبعیض قیمت