-
1.
مؤلف : امیرالسادات، نسیم ؛ شفیعی، میثم ؛ حاجی پور، بهمن ؛ سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 53 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتانگیزهفراترکیبخلق مشترک ارزششناساییمشتریCoمصرفکنندگان
-
2.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ روستاییان، بهناز ؛ قره چه، منیژه ؛ حاجی پور، بهمن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 39 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برنداعتماد به برندشهرت از دیدگاه مشتریتو صیه کلامی توسط دیگرانشهرت بانک از دیدگاه مشتریشهرت بانک از دیدگاه مشتریبانکبانکارزش ویژهارزش ویژه
-
3.
مؤلف : اسدی، زهرا ؛ حاجی پور، بهمن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:شهرتمشتری مداریمهارتهای ارتباطیتخصصخدمات پرتماسروابط دوستانهاطاعت کردن مشتریمشتریاطاعتبندورامشتریانمدلارائهدهنده خدمت