-
1.
مؤلف : جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشنده، قاسم ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 39 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبرند لوکسمحصولات بدلیمحصولات اصلیتجربه خرید
-
2.
بررسی عوامل موثر و مشکلات شرکت ها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت های صادراتی ایران)
مؤلف : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مهدیه، امید ؛
مجلة:دانشور رفتار»دی 1389 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 395 إلی 416 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتتجارت الکترونیککسب و کار الکترونیکاینترانتاکسترانتمبادله الکترونیکی دادهشرکت های صادراتی
-
3.
مؤلف : طاعتی، روزا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ طالقانی، محمد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 59 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزمحصولات ارگانیکوابستگی به برندهـامســئولیت هــای اجتمــاعیبـههــابــهبـا
-
4.
مترجم : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1373 - شماره 15 ISC (20 صفحة - من 81 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتارتقاءبازاریابیرسانههااطلاعاتاستراتژیبازاریابی بینالمللیبازاریابی جهانی
-
5.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1372 - شماره 12 ISC (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
-
6.
مؤلف : نوروزپور، نازنین ؛ ولیبیگی، حسن ؛ دیده خانی، حسین ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:راهبرد اقتصادی»بهار 1399، سال نهم - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 39 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:توسعه صادراتتحلیل اهمیت - عملکردصنعت هایتک
-
7.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ صفرزاده، حسین ؛ جاویدی حق، مریم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهفروشگاه های زنجیره ایخردهفروشیارزش خرده فروشی
-
8.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ قادری، اسماعیل ؛ قائد رحمتی، صفر ؛ اکبری، رضا ؛
مجلة:جغرافیا و توسعه»بهار 1389 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 139 إلی 156 )
-
9.
مستمع المقابلة : ناصحی فر، وحید ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ قاسمی، حسن ؛ روستا، احمد ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1386 - شماره 25 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 140 إلی 146 )
-
10.
مؤلف : جلیلیان، حسین ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ محمودیان، امید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 41 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندفضای سایبریتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیبازنگری آنلایننفوذ بین-شخصیقصد خریدمشتریارزش ویژهمحصول