-
1.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بزرگی ماکرانی، صابر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 1 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدنگرش نسبت به محصول جعلیصنعت پوشاکبرند لوکسپوشاکمصرفکنندگان
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ خانی، سجاد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ویژه برندزنجیره دانشدانش خارجی
-
3.
مؤلف : عالی، صمد ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ زارع، شهرام ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریپویایی رابطهچرخۀ عمر رابطهمنافع رابطهبرنامههای بازاریابی رابطهمندمشتریمشتریانمنافعرابطهبرنامههای بازاریابی رابطهمندبانکادراکمرحلۀ
-
4.
مؤلف : بدیعی، فرناز ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ دیده خانی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 25 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:استان گلستانفرایند تحلیل شبکه ایگردشگری پزشکیتوسعه گردش گریتوسعة گردشگری پزشکیبیماردرمانی
-
5.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ اجلی، امین ؛ رضائی، داود ؛ نصیری، مهری ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بانککیفیت خدماتارزش ادراک شدهارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندمشتریقصد خرید مشتریانمشتریانصنایعترجیحارزش ویژه