-
1.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ صفرزاده، حسین ؛ جاویدی حق، مریم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهفروشگاه های زنجیره ایخردهفروشیارزش خرده فروشی
-
2.
مؤلف : جلیلیان، حسین ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ محمودیان، امید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 41 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندفضای سایبریتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیبازنگری آنلایننفوذ بین-شخصیقصد خریدمشتریارزش ویژهمحصول
-
3.
مؤلف : نیکو کار، غلامحسین ؛ دیواندری، علی ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 135 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهاستراتژی بازاریابی اینترنتیبازار لوازم خانگیاطلاعاتاستراتژیبازاریابیرفتار مصرفکنندگاناینترنتیبازاریابی اینترنتی
-
4.
مؤلف : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ عالی، صمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 503 إلی 518 )
الکلمات المفتاحية:"بازاریابی رابطه مند""پاسخ های رفتاری مشتریان""چرخه عمر رابطه""کیفیت رابطه"مشتریرابطهبانک
-
5.
مؤلف : عالی، صمد ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ اصلانپور علمداری، ندا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1398، دوره یازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهارزش مشارکت مشتریخلق ارزش برای شرکتپویایی رابطهچرخه عمر رابطهمشتریارزش طول عمر مشتریمشتریانمشارکت مشتریارزشرابطهشرکت بیمه