-
1.
مؤلف : دولو، مریم ؛ حمیدی زاده، محمد رضا ؛ ابوترابی، غلامرضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 100 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:ریسکبازدهداراییهای موزون شده بر حسب ریسکبانک
-
2.
كاتب مسؤول : محمدی، مهدی ؛ مؤلف : حاجی پور، بهمن ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 353 إلی 377 )
الکلمات المفتاحية:رقابتهمکارینظریه پردازی داده بنیادهمکاری-رقابتروابط بین شرکت ها
-
3.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : شکوه حسینی، رقیه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 245 إلی 275 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیاستراتژی سطح بانکمحتوای استراتژی و عملکرد بانکاستراتژیبانکبازارعملکرد بانک
-
4.
مؤلف : هلاکوپور، مریم ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 211 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:سازمان یادگیرندهاستراتژی کسب و کارتوانمندی کارکناناستراتژی توسعه دانشفرهنگ دانشآفرینیتعالی عملیاتاستراتژیدانششرکت گاز استان خوزستانتوسعه دانشسازمانکسب و کار دانشی
-
5.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ خیرخواه عسکرآباد، محمدرضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 30 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازماندیدگاه مبتنی بر منابعقابلیت های بازاریابیمدیریت دانش بازاریابیبازاریابیبازارعملکردمشتریسازمان
-
6.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 150 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:مدل راهبردی تبلیغات الکترونیکاثر بخشی تبلیغاتمدل های تبلیغات
-
7.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ بابایی زگلیکی، محمدعلی ؛ طباطبایی نسب، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 116 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:تعهداعتمادوفاداری به خدمتفرآیندهای عاطفیفرآیندهای شناختیمشتریوفاداریمشتریانمدلبانکرضایت مشتریوفاداری مشتریرضایت
-
8.
مؤلف : طاهری، محمدرضا ؛ یزدان پناه، احمدعلی ؛ کاوش، کامیار ؛ كاتب مسؤول : حمیدی زاده، محمد رضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 235 إلی 253 )
الکلمات المفتاحية:برندبرندسازی شخصیشایستگیهای فردیکیفیت اشتغال