-
1.
مؤلف : اسدالله، هوشنگ ؛ حمیدی زاده، محمد رضا ؛ دری، بهروز ؛ کریمی علویجه، محمد رضا ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»زمستان 1387 و بهار 1388، سال چهارم - شماره 3 و 4 ISC (25 صفحة - من 52 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:ارزشی ویژه برندارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریعملکرد برند در بازاربرندهای شرکت های لبنیمدلارزش ویژهعملکردپژوهشبازاریابی
-
2.
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ عبدالباقی، عبدالمجید ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان 1385، سال دوم - شماره 1 ISC (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکیبانکداری الکترونیکیمحرک های توسعهبانکتوسعه بانکداری الکترونیکیاطلاعاتتوسـعه بانکـداری الکترونیکیتوسـعه
-
3.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ مجرد، فایق ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»زمستان 1387 و بهار 1388، سال چهارم - شماره 3 و 4 ISC (26 صفحة - من 212 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:ایراناماراتترکیههتلوب گاهمدل 7Cوباینترنتاطلاعاتگردشگریمدلارزیابی