-
1.
مؤلف : اردشیری، آزاده ؛ صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1398 - شماره 15 (12 صفحة - من 60 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانمدل کانوفروشگاههای اینترنتیبازاریابی کانال همهکاره
-
2.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ كاتب مسؤول : زارع پور، فهیمه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1393، دوره اول - شماره 2 ISC (19 صفحة - من 5 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیکیمزایای نسبی بانکداری الکترونیکیخودکارآمدی برای تغییرتایید عملکرد
-
3.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ میرمهدی، سیدمهدی ؛ صالح زاده، رضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 103 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری برنداشتیاق برند
-
4.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ فیض پور، محمد علی ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 22 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ایرانفناوریزیرساختزنجیره ارزشقابلیت عملیاتیشرکت صادراتیفناوری اطلاعاتITزیرساخت فناوری اطلاعاتتأثیر فناوری اطلاعات
-
5.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛ سلیمیان، حمیده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاعتمادحمایت دولتفواید ادراک شدهدرک سهولت استفادهبانک مجازی
-
6.
مؤلف : ربانی مهر، مائده ؛ کاظمی، علی ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 113 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادمدیریت سرمایه اجتماعیرفتار مصرفکنندهتسهیلگری اجتماعیبازار آب
-
7.
مؤلف : دادوند، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1400 - شماره 38 التصنيف الف (Ministry of Science (38 صفحة - من 71 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:محتوابازاریابی اینترنتیبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالالگوی سه شاخگی
-
8.
مؤلف : احقر بازرگان، نگین ؛ صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی شخصیتیخرید الکترونیکیخریدار الکترونیکیفروشگاه برخطمدل پذیرش فناویتمایل به خرید الکترونیکیخریـدخریداراناینترنت
-
9.
مؤلف : دشتی، مهدی ؛ صنایعی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 97 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیشبکههای اجتماعیاعتماد الکترونیکتجارت اجتماعیقصد خرید اجتماعیاجتماعیاطلاعاتتجارت الکترونیکاعتمادوبسایتتعهد
-
10.
مؤلف : فدایی فتح ابادی، فرشید ؛ شاهین، ارش ؛ صنایعی، علی ؛ كاتب مسؤول : انصاری، اذرنوش ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 236 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:هوش رقابتیمزیت رقابتی پایدارﻫﻮش ﺳـﺎزﻣﺎﻧﯽعدم قطعیت محیطی بالاقابلیتهای بازاریابی صنعتی