-
1.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ میرمهدی، سیدمهدی ؛ صالح زاده، رضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 103 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری برنداشتیاق برند
-
2.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ امیری، فرهام ؛ گنجی بیدمشک، الفت ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره جدید - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 9 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات سازمانیمدیریت پروژهشایستگی های بازاریابی سازمانراهبرد های سازمانیمنابع و شایستگی های سازمانی
-
3.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ شهابی، فاطمه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 127 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:برند مقصد گردشگریار تباطات برند مقصدداراییهای برند مقصد
-
4.
مؤلف : صانعیان، زهرا السادات ؛ صنایعی، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 161 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبانکداری الکترونیکتبلیغات توصیه ایاعتماد الکترونیک
-
5.
مؤلف : احدی، پری ؛ صنایعی، علی ؛ شائمی، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره جدید - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 99 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:بانکبرندارزش ویژه برند
-
6.
مؤلف : سیاوشی، ملیحه ؛ صنایعی، علی ؛ فتحی، سعید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 185 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:تلفن همراهتبلیغات پیامکیتبلیغات مبتنی بر پایگاه دادهحریم شخصی مصرفکننده
-
7.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ پورمصطفی خشکرودی، مهدی ؛ قاضی فرد، امیرمهدی ؛ نصیرزاده، محمد علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 87 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیبانکداری الکترونیکیقصد خرید مجددکیفیت خدمات الکترونیک