-
1.
مؤلف : ابراهیمی، حدیث ؛ جوانی، ملیحه ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1395 - شماره 4 (17 صفحة - من 68 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیوفاداریتخصص تجاریشناخت مصرفکنندهرضایت مصرفکنندهمشتریمصرفکنندهسازماناطلاعاتمشتریانپژوهشفرضیه
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، حدیث ؛ باقری قلعه سلیمی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات بازرگانیتصویر برندارزش برندتوسعه برندمحصولات تبرک