-
1.
مؤلف : نوری، روح الله ؛ ابویی اردکان، محمد ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»تابستان 1390 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 59 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:آموزشایرانتجارت الکترونیکیاهداف آموزشیآموزش تجارت الکترونیکینقش ها ی تجارت الکترونیکی
-
2.
مؤلف : سلطانی، مرتضی ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ نجات، سهیل ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 155 إلی 172، من 179 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانارزش ویژه برندشهرت شرکتتبلیغات توصیهایشهروندی شرکتی
-
3.
مؤلف : کریمی داویجانی، مریم ؛ نظری، محسن ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 173 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:مادی گراییدرگیری ذهنی با پوشاک مدنیاز به منحصر بفردیر.فتار خرید اجتماعی مد
-
4.
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ مطلق، مجیدقلی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1395، دوره بیستم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاخلاق اسلامیفروش شخصینظریه پردازی داده بنیادمقیاس ارزیابی
-
5.
مؤلف : مطلق، مجیدقلی ؛ آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 113 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاخلاق اسلامیفروش شخصیطراحی الگونظریهپردازی داده بنیادحقوق الهی
-
6.
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره جدید - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 159 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:تعهد برندبشارت برندارتباطات برند مصرف کنندههویت پذیری برنداطمینان برند
-
7.
مؤلف : اشکانی، مهدی ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 157 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:بشارت برنداشتیاق برندارتباطات برند مصرفکنندههویتپذیری برندصمیمیت برند