-
1.
مؤلف : اخلاقی، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عسکری، احمد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 75 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:توسعه برندمدیریت برنداستراتژیهای بازاریابیو تئوری داده بنیادتوسعهاستراتژیبازارمحصولاتمصرفکنندگانبازاریابیمدیریتکدگذاریمصاحبه
-
2.
مؤلف : محسن، افشین ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : جمشیدی، داریوش ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 160 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیسهم بازارهوشمندی رقابتیارزش ویژه برندمراکز تجاری کیشافزایش سهم بازارمشتریارزش ویژهمشتریانبرنـدمصرفکنندهبازاریابیمحصولات
-
3.
مؤلف : یونسی، محمد ؛ روستا، علیرضا ؛ احمدی چهره برق، سیاوش ؛ كاتب مسؤول : طاهری کیا، فریز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 70 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:تداوم خریدمحصولات مشابه اصلصنعت محصولات صوتی و تصویریخرید سازمانینظریه مفهوم سازی بنیادی (داده بنیاد)