-
1.
مؤلف : شیخه پور، زانیار ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : مشبکی، اصغر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1402 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:دینهوشیاری دینیقوم گرایی مصرفیبیگانگی مصرفی و ترجیح محصولات داخلی
-
2.
كاتب مسؤول : راضی، نسرین ؛ مؤلف : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ کردنائیج، اسد اله ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1402، سال چهاردهم - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 171 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد فروشنده B2Bاکوسیستم خدمتمبادله خدمتتئوری دادهبنیاد
-
3.
مؤلف : اشراقی، حسن ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ كاتب مسؤول : منصوری مؤید، فرشته ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (16 صفحة - من 33 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:بینالمللی شدنبازاریابی کارآفرینانهصنعت سنگکسب و کار بین المللبازاریابی دیجیتال
-
4.
كاتب مسؤول : الهی، شعبان ؛ مؤلف : شایان، علی ؛ قاضی نوری، سید سپهر ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»بهار 1393 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 47 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریسیاست گذاری علم و فناوریخودسازمان دهیشبکۀ نوآوریپارک علم و فناوری اهوازیادگیرنده بودنتعبیه شدگی
-
5.
مؤلف : جوادی، محمد ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ گنجعلی، اسدالله ؛ كاتب مسؤول : کردناییج، اسدالله ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار 1401 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (49 صفحة - من 79 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیساختار سازمانیتغییر سازمانیطراحی سازمانیآمادگی سازمانیتغییر استراتژیکسیستم ها و روش هامنابع و قابلیت های سازمان
-
6.
مؤلف : بیاضی طهرابند، علی ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ دانایی فرد، حسن ؛ كاتب مسؤول : کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1397 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 1 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیتفکر استراتژیکمرور نظاممندنظریه داده بنیاد چندگانهپیامدهای تفکر استراتژیکسازمانهـاسـازمانشناساییمدل
-
7.
مؤلف : شیخه پور، زانیار ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛ كاتب مسؤول : مشبکی، اصغر ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (49 صفحة - من 3 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:هوشیاری برندحساسیت برندقومگرایی مصرفی و رفتار خریدآگاهی برندبرنـدمصــرفهــابـهبــربـاهـاخریـد
-
8.
مؤلف : نجات، سهیل ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ كاتب مسؤول : کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 886 إلی 910 )
الکلمات المفتاحية:برندوفاداری به برندفراترکیبپیشایندهای وفاداری به برندپیامدهای وفاداری به برندوفاداریپژوهشمشتریمطالعاتبازاریابیرویکرد فراترکیبرفتاریمدیریت
-
9.
مؤلف : طالاری، محمد ؛ کردنائیج، اسدالله ؛ آذر، عادل ؛ كاتب مسؤول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1395 - شماره 43 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 59 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت پرتفولیوی شرکتاستراتژی توازنپرتفوی دوسوتواننظریهپردازی داده بنیاد کلاسیکاستراتژیهلدینگپرتفویپرتفولیوتوازنمدیرانقابلیتماتریس
-
10.
مؤلف : جعفرپور، سپهر ؛ کردنائیج، اسد الله ؛ كاتب مسؤول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 92 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل استواریتحلیل اثر متقابلکشاورزی هوشمند اقلیمیبرنامه ریزی سنار یواستراتژی های استواری