-
1.
مؤلف : آدینه فر، امیر رضا ؛ محرابی، علی ؛ كاتب مسؤول : محمودی، ادریس ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1401، سال چهاردهم - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 653 إلی 671 )
الکلمات المفتاحية:صادراتفرش دستبافقابلیت های بازاریابیرویکرد داده بنیاددیدگاه قابلیت های پویا
-
2.
كاتب مسؤول : محمودی، ادریس ؛ مؤلف : سالاری، سیده زهرا ؛ خلیلی پور، حاتم ؛ حسینی سرتشنیزی، مرضیه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1400، دوره هشتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 59 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانادراک از قیمتمحیط فیزیکی رستوران
-
3.
مؤلف : بهمنی، علی ؛ محمودی، ادریس ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1398 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science (9 صفحة - من 114 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه فکریعملکرد کارکناندانشگاه علوم پزشکی جندی شاپورآموزش و بازخورد عملکرددانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهوازدانشدانشگاه علوم پزشکی اهواز
-
4.
مؤلف : نداف، مهدی ؛ نخیلی کوتی، شهناز ؛ محمودی، ادریس ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 77 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:رفتار غیرکارکردی مشترینارضایتی از خدماتخصوصیت اشکالتراشیآشفتگی فضای ارائه خدماتمشتریان نمایندگیهای شرکتهای خودروسازی ایرانخودرو و سایپا.رائه خدمات
-
5.
كاتب مسؤول : محمودی، ادریس ؛ مؤلف : مهرابی، علی ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»زمستان 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 18 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:همکاریمرکزیتشبکهسازیشرکتهای کوچک و متوسطنزدیکی
-
6.
مؤلف : آدینه فر، امیر رضا ؛ مهرابی، علی ؛ كاتب مسؤول : محمودی، ادریس ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 214 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتهای پویاصادرات فرش دستبافقابلیتهای بازاریابیصادراتفرش دستبافبازاربازاریابیقابلیتصنعت فرش دستباف
-
7.
كاتب مسؤول : محمودی، ادریس ؛ مؤلف : مجدم، کوثر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 3 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:ریسک درک شدهاعتماد درک شدهسازههای تجارت اجتماعینگرشمشتریمشتریانتجارت اجتماعیاطلاعاتقصد خرید مشتریاعتمادپژوهش