-
1.
تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیلگری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی
مؤلف : دوالی، محمد مهدی ؛ معصوم زاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 143 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية: اخبار جعلیگشودگی دربرابر به تغییرقصد خریداعتماد برند
-
2.
كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛ مؤلف : غمخواری، سیده معصومه ؛ رسولی، نسرین ؛ ترابی، محمدامین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:نفرت از برنداجتناب از برندتجربه منفی مشتریمقابله با برندمشتریرستوراننفرتمصرفکنندهاجتنابمقابلهمشتریانپژوهشمدیران
-
3.
مؤلف : رسولی، نسرین ؛ ذابح غازانی، مهناز ؛ قدرت، سمیه ؛ كاتب مسؤول : فرجام، سعید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 133 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:نقض قرارداد روانیخیانت درکشدهمیل به انتقاممیل به اجتنابهتلمشتریخیانتمشتریانهتلها
-
4.
كاتب مسؤول : دوالی، محمدمهدی ؛ مؤلف : معصومزاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 217 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:نفرت از برندمحبت به برنداضطراب برندعقده از برنداضطرابعقدهنفرتمحبتمصرفکنندگانپژوهشاحساساتمدلرفتارهایهمکاران
-
5.
كاتب مسؤول : ترابی، محمدامین ؛ مؤلف : قربانی، علی ؛ میرحاجیانمقدم، رامونا ؛ غمخواری، سیده معصومه ؛ رسولی، نسرین ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»بهار 1401 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 135 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:طراحی مدلتحول سازمانیدادهبنیادنوسازی استراتژیکتراشکاری سازمانی
-
6.
مؤلف : ترابی، محمدامین ؛ غمخواری، سیده معصومه ؛ ملایی، الهه ؛ رسولی، نسرین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:پویایی بازارعملکرد شرکتقابلیت حسگری بازارنوگرایی سازمانی