-
1.
كاتب مسؤول : یاوری گهر، فاطمه ؛ مؤلف : منصوری مؤید، فرشته ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1399- شماره 51 (ویژه نامه همهگیری کووید 19) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 33 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنیات رفتاریدوران پسا کروناپاسخ های هیجانینیات رفتاری مشتریانپژوهشرضایت
-
2.
مؤلف : ثنايی مهر، علی ؛ جعفری، علی ؛ هاشمی، شهناز ؛ كاتب مسؤول : گرانمایه پور، علی ؛
مجلة:رسانه»پاییز 1400 - شماره 124 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 29 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاعتمادمشتریرسانة سنتیفضای وب
-
3.
مؤلف : خدادادی، محمدرسول ؛ دهقانپوری، حوریه ؛ صادریاسکویی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1398 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 89 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتنیس روی میزحامی مالیارتباطات رسانهای
-
4.
مؤلف : عظیما، شیما ؛ مطیع نصرابادی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛ كاتب مسؤول : جعفری، پژمان ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 140 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتقصد خریدنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغاتجاذبه نوستالژیک
-
5.
مؤلف : فرزی، حامد ؛ بروجردی، سعید ؛ كاتب مسؤول : یوسفی، بهرام ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1398 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 467 إلی 482 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتصویر برندبازاریابی عصبیورزشکاران مشهور
-
6.
مؤلف : قنبری فیروزآبادی، عارفه ؛ کشکر، سارا ؛ کارگر، غلامعلی ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1396 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 79 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:رسانهتبلیغاتحمایت مالیترویج رسانهای
-
7.
مؤلف : شیخ اسماعیلی، سامان ؛ حیدری، سید عباس ؛ كاتب مسؤول : نوربخش، سید کامران ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1400، دوره هشتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 133 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتصنعت بانکداریبازارگراییبرندگراییارتباطات بازاریابی یکپارچه
-
8.
مؤلف : قائد امینی هارونی، عباس ؛ ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛ پورقاسمی، فیروزه ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 18 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:گرایش به تبلیغتبلیغاتاثربخشی تبلیغاتتغییرنگرشتبلیغات فرهنگی روی وب
-
9.
كاتب مسؤول : روشندل اربطانی، طاهر ؛ مؤلف : حسنقلیپور یاسوری، طهمورث ؛ عقیلی، سید وحید ؛ جوادی پور، احمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 762 إلی 781 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبیمهآمیخته رسانهکمپین تبلیغاتیرسانهمخاطبپیامتلویزیون
-
10.
مؤلف : کلانتری، فرهاد ؛ دولتیاری، اسماعیل ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1396 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 617 إلی 634 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمدارس فوتبالشهر زنجانمدل AIDAجذب نوجوانان