-
1.
مؤلف : کریمی، جواد ؛ بیرامی، لیلا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1397 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 273 إلی 287 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددهویت برندمشتریان ورزشیخودتصمیمی
-
2.
مؤلف : رستگار، عباسعلی ؛ علی پور، سیما ؛ كاتب مسؤول : اصغری نجیب، مریم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره جدید - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 144 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت وبسایتقصد خرید مجددخرید لذتجویانهحراج آنلاینحراج آنلاین
-
3.
مؤلف : سبک رو، مهدی ؛ غلامی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 215 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددشرکت کالهناهمسانی شناختیخرید خردمندانه
-
4.
مؤلف : آرین، مریم ؛ منصوری موید، فرشته ؛ کردناییج، اسداله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1397، دوره هشتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:سبک زندگیقصد خرید مجددرضایتمندی از برندارزش لذتجویانه
-
5.
مؤلف : بیرجندی، مسعود ؛ غلامی، عبدالخالق ؛ حقیقی، محمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1398 - شماره37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 161 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریقصد خرید مجددترجیح نام تجاریارزش خرید لذتگرایانهارزش خرید مطلوبیتگرایانه
-
6.
مؤلف : ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ اکبری، محسن ؛ كاتب مسؤول : وشکائی نژاد، سیده صدف ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 259 إلی 289 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددترجیح برنداینستاگرامرفتار خلق ارزش مشترکمشتریمشتریانترجیحقصد خرید مجدد مشتریاناطلاعات
-
7.
مؤلف : شول، عباس ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛ كاتب مسؤول : عابدینی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1398 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 115 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریخدمات مشتریکسبوکار اینترنتیلجستیک پساخریدقصد خرید مجدد
-
8.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : شایسته، حسین ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (47 صفحة - من 166 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجدداجتماع برندتعلق به برندتوصیه برند به سایرینبرنـدهـابرنــدبـههــامشـتریتعهـد بـه برنـدبــر
-
9.
كاتب مسؤول : ایزدی، بهزاد ؛ مؤلف : روزفراخ، عبدالله ؛ محمودیان، عابد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 44 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددارزش هیجانیتجربة مصرفارزش عملکردیمصرف کنندگان فروشگاه ورزشیقصد خرید مجدد مصرفکنندگانفروشگاهمصرفکنندهارزشفروشگاههای ورزشی