-
1.
مؤلف : عبدالوند، ندا ؛ البدوی، امیر ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1391 - شماره 64 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 43 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت عملکردسنجش عملکردبازاریابی رابطه مندمدیریت ارتباط با مشتریانارزش عمر مشتریاننگهداری مشتریانمشتریمشتریانعملکردارزش عمر مشتریمدلمدیرانسنجهارزش
-
2.
مؤلف : تقی زاده، هوشنگ ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»پاییز 1394 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 139 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریانسیستم خبره فازیاستنتاج فازی.فازیسیستم
-
3.
مؤلف : سمیع زاده، رضا ؛ نامدارزنگنه، سودابه ؛ وطن خواه، سحر ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1395 - شماره 96 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 99 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادمدیریت ارتباط با مشتریانشناسایی علل رویگردانینرخ رویگردانی مشتریانموانع رویگردانیمشتریرویگردانی مشتریمدلرضایت مشتریپرسشنامهرویگردانی مشتریان
-
4.
مؤلف : خوش هیکل، مسعود ؛ نظافتی، نوید ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»زمستان 1393 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 607 إلی 628 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریانرسانۀ اجتماعیمدیریت اجتماعی ارتباط با مشتریان
-
5.
مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ نجف لو، فاطمه ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»زمستان 1390 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 163 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریاننوع شناسیدانش مشتریهمکاران سیستم