-
1.
مؤلف : سروش، علی رضا ؛ بحرینی نژاد، اردشیر ؛ قاسم اصفهانی، ریحانه ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1389 - شماره 100 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 131 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریانتخاب ویژگیدرخت تصمیم رگرسیونیپیشبینی رفتار خریدتشخیص مشتریمشتریدرختبیمهمشتریان
-
2.
مؤلف : شاهوار، شبنم ؛ حریری، نجلا ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»زمستان 1388 - شماره 80 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 137 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتکتابخانههامدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریکاربرمداریمشتریاطلاعاتکتابخانهکاربرانمشتریانسامانه
-
3.
مؤلف : بامداد صوفی، جهانیار ؛ کریمی، سعیده ؛ میراب آستانه، پیمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1388 و بهار 1389 - شماره 61 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 167 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریتحلیل شکافکارت امتیازیمشتریاطلاعاتارزیابیمشتریانکارکنانعملکردسازمانمدیریت
-
4.
مؤلف : موسویان، سیده غزل ؛ كاتب مسؤول : زینال نژاد، معصومه ؛
مجلة:مدیریت زنجیره تامین»پاییز 1401 - شماره 76 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 35 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:عدم قطعیتدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریزنجیره تامین معکوسصنعت مد سریع
-
5.
مؤلف : عباسی، محمد رضا ؛ ترکمنی، محمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1389 - دوره جدید - شماره 41 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:استراتژيفناوري اطلاعاتمديريت ارتباط با مشتريبازاريابيمدل نظريمشتریاطلاعاتمشتریانسازمانرضایت مشتری
-
6.
مؤلف : فیضی، کامران ؛ کزازی، ابوالفضل ؛ خلیلی شجاعی، وهاب ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار 1387 - شماره 57 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 105 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریمدل کیفیت خدمات(سرکوال)مشتریمشتریانرضایت مشتریان
-
7.
كاتب مسؤول : کوشا، حمیدرضا ؛ مؤلف : تبری، سهی ؛
مجلة:مدیریت زنجیره تامین»پاییز 1397 - شماره 61 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 17 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردمدیریت ارتباط با مشتریکارت امتیازی CRM
-
8.
مؤلف : احمدی خالدی، حمیدرضا ؛ احمدوند، علی محمد ؛
مجلة:بررسی های آمار رسمی ایران»پاییز و زمستان 1391 - شماره 81 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 141 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویمدیریت ارتباط با مشتریدسته بندیروی گردانیماشین بردارهای پشتیبانی
-
9.
مؤلف : غلامی اواتی، رمضان ؛ ابراهیمیان جلودار، سید یاسر ؛
مجلة:توسعه انسانی پلیس»زمستان 1391 - شماره 43 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 65 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:دانشمدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریسبک های مدیریت دانشمشتریمشتریانمشـتری