-
1.
مؤلف : شادی وند، اعظم ؛ ازمشا، طاهره ؛ مهدی پور، عبدالرحمن ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 359 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیوفاداریآگاهی از برندارزش ویژهکیفیت ادراکیمدلمشتریبرندهای ورزشیبرازش
-
2.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ قادری نوشهر، سمیه ؛
مجلة:آموزش عالی ایران»زمستان 1391 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 39 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریرضایت مندیکیفیت ادراکیتبلیغات کلامیتصویر ذهنی دانشگاه
-
3.
مؤلف : خادم، فائزه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ خادمی، مهدی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیسبک زندگیوفاداری مشتریخودانگارهکیفیت ادراکیارزش ادراکشده مشتریمشتریمشتریانوفاداریارزش ادراکشدهارزش ادراکی
-
4.
مؤلف : رضایی عرب، رقیه ؛ نظری، محسن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 209 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:درگیری ذهنیقصد خریدکیفیت ادراکیعلائم بیرونی کیفیتاسمارت پی ال اس
-
5.
مؤلف : Wahdattalab، Massud ؛ Hashemi، Touraj ؛ Ghadimzadeh، Somayyeh ؛
مجلة:Bagh-e Nazar»March 2020, Volume16 - Number 81 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 45 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:زیباییشناسیاسلامیمعماری ایرانیکیفیت ادراکیظرافتeleganceperceived qualityIslamic ArchitectureAestheticsIranian