-
1.
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ گلی، آرمین ؛ خسروی، محمدرضا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 99 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار برندارزش ویژه برند سبزتصویر برند سبزارزش درکشده برند سبزکیفیت درکشده برند
-
2.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ اسلامی، قاسم ؛ قادری، فرشاد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 23 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندوفاداری برندتعهد مشتریکیفیت درک شده برندبازاریابیق از طریق شبکههای اجتماعی
-
3.
كاتب مسؤول : رنجبر، مختار ؛ مؤلف : احمدی زاد، ارمان ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 89 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:عملکردکیفیت درک شده برندارزش برند مبتنی بر نگرش مشتریبانک پاسارگاد مشهدآگاهی از برند