-
1.
مؤلف : طوسی، محمد علی ؛ شفیعا، سپیده ؛ كاتب مسؤول : سادات رسول، سیدمهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت صنعتی»بهار 1400 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 271 إلی 293 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتجربه مشتریخرید مجددخردهفروشی آنلاینفرایند خرید
-
2.
مؤلف : قباخلو، مهرگان ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ البرزی، محمود ؛ كاتب مسؤول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»بهار 1399 - شماره 17 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 25 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:سیستم توصیه گرتجربه مشتریشخصی سازیبانکداری شخصیعقیده مشتریمشتریبانکسیستممشتریاناطلاعاتعقاید
-
3.
مؤلف : ناصحیفر، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ كاتب مسؤول : الهوردی، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 974 إلی 1000 )
الکلمات المفتاحية:سنجش مدلخدمات بانکداری الکترونیکیتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریابزار خدمات بانکداری الکترونیکیمدل مدیریت تجربه مشتریمدلخدمات بانکی
-
4.
مؤلف : موسوی، پریسا ؛ مهرآیین، محمد ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 502 إلی 523 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل شبکهتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریتحلیل کتابسنجیپژوهش
-
5.
مؤلف : علی رحیمی، مهدی ؛ مهرانی، هرمز ؛ کاووسی، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1401 - شماره 148 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 288 إلی 304 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهتجربه مشتریانرویکرد دادهبنیادرویکرد استراوس وکوربینسرگردانی مشتری
-
6.
مؤلف : هاشمی، سیده رقیه ؛ شیرازی، دکتر حسین ؛ كاتب مسؤول : معینی، دکتر حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 130 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برنداعتماد به برندتجربه مشتریرضایت از برنداخلاقی بودن برند
-
7.
مؤلف : اسماعیلی مهیاری، مصطفی ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ ابراهیمی، الهام ؛ كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 114 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:نقاط تماسبازاریابی تجربیتجربه مشتریتجربه گردشگرسفر مشتری
-
8.
مؤلف : رحمانی، احمد ؛ رادفر، رضا ؛ البرزی، محمود ؛ كاتب مسؤول : سروری، مجید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1401 - شماره 39 التصنيف الف (Ministry of Science (26 صفحة - من 331 إلی 356 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشترییادگیری ماشینمرور نظامندتئوری بنیادینفناوری مالی