-
1.
كاتب مسؤول : رحیمیان، سمانه ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 13 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:تجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریهتلداریرسانههای اجتماعیاطلاعاتهتلمشتریاننقش رسانههای اجتماعی
-
2.
كاتب مسؤول : جامی پور، مونا ؛ مؤلف : طالاری، محمد ؛ بهادری، مهناز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 46 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیتجربه مشتریتجارت اجتماعیمدیریت تجربه مشتری
-
3.
مؤلف : دانایی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : رعیتی بنادکوکی، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 196 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت رابطهحساسیت به قیمتتجربه مشتریفعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعینیات مشتری
-
4.
مؤلف : سهرابی، محسن ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : راه چمنی، احمد ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1401 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 169 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلدارینظریۀ دادهبنیادتجربۀ مشتریخشنودی مشتری
-
5.
مؤلف : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نکویی زاده، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 85 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:نقاط تماسفراترکیبتجربه مشترینظریه گرافارزش دائمی ماتریس
-
6.
كاتب مسؤول : موسوی، سیدامیرمحسن ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 397 إلی 418 )
الکلمات المفتاحية:درگیرسازی مشتریفراترکیبتجربه مشتریبازیوارسازی
-
7.
كاتب مسؤول : رحیمیان، سمانه ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 523 إلی 547 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریهتلمشتریانمشـتری
-
8.
مؤلف : اسماعیلی مهیاری، مصطفی ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ زارعی متین، حسن ؛ ابراهیمی، الهام ؛ كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 67 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کتابسنجیمصورسازیتجربه مشتریهم استنادیهم آیندی واژگانپژوهشتحلیل همآیندی واژگاناستنادJournalتحلیل کتابسنجیتحلیلهمآفرینیبازاریابی
-
9.
مؤلف : بحرینی زاد، منیژه ؛ عصار، مرجان ؛ اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندیتجربۀ مشتریتجربۀ آنلاین مشتریخردهفروشی آنلاینمشتریمشتریانآنلاینخردهفروشیهای آنلاینبخشبندی مشتریانتجربۀ آنلاین مشتریخرید آنلاین
-
10.
مؤلف : پویا، عابدین ؛ سلطانپناه، هیرش ؛ شافعی، رضا ؛ كاتب مسؤول : ایراندوست، منصور ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1398 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 45 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:استان کردستانطبیعت گردینظریه داده بنیادبازاریابی مبتنی بر تجربه مشتری