-
1.
مؤلف : شفیعی، علی ؛ كاتب مسؤول : جمشیدی، مینا ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1401- شماره 51 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 41 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:مدل سرکوالعوامل ملموسقابلیت اطمینان رضایت مشتریان و کیفیت خدماتمشتریخدماتکیفیت خدماتمشتریان
-
2.
مؤلف : احمدی، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1398 - شماره 36 التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 79 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریرضایت مشتریپیوندهای بازاریابی رابطهمندسهم مشتری
-
3.
مؤلف : صالحی، نعمان ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : مهرمنش، حسن ؛
مجلة:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1402 - شماره 54 التصنيف A (Azad University/ISC (24 صفحة - من 182 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریحفظ مشتریفینتک های مالیسامانه بام بانک ملی ایرانمشتریفین تکبانک ملی ایرانمشتریانبانکرضایت مشتریان
-
4.
مؤلف : درویش، مصیب ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 التصنيف A (Azad University (19 صفحة - من 87 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:رفتاررضایت مشتریاصالت رستورانارزش ادراک مصرفکنندهدلبستگی مکانی
-
5.
كاتب مسؤول : چشم فسا، ایمان ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1400 - شماره 40 التصنيف A (Azad University (20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانتظارات مشتریصنعت رستورانگردشگری خوراکنیّات رفتاری
-
6.
مؤلف : سلیمانی شیجانی، سجاد ؛ كاتب مسؤول : دل افروز، نرگس ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 التصنيف A (Azad University (9 صفحة - من 57 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاعتبار برندشکایت مشتریشکست خدمات
-
7.
مؤلف : صادقی، فرزانه ؛ جنانی، حمید ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»تابستان 1396 - شماره 35 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 83 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیری اجتماعیارزش ادراک شدهرضایت مشتریان و باشگاههای ورزشیمسئولیتمشتریان
-
8.
كاتب مسؤول : شمس، غزال ؛ مؤلف : دلوی، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 التصنيف A (Azad University (8 صفحة - من 53 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریبهبود خدماتبازیابی خدمات
-
9.
كاتب مسؤول : ملائی، منیژه ؛ مؤلف : محقر، علی ؛ اصغریزاده، عزت اله ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (9 صفحة - من 13 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریرضایت مشتریانصنعت هتلداریکیفیت خدمات خارجی
-
10.
مؤلف : وارسته، ریحانه ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، احمد ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:پیشبینیآینده پژوهیخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانرگرسیون گام به گام