Category (Article count) |
---|
مدیریت 36 |
اقتصاد 2 |
میان رشته ای 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
اخلاق 1 |
علوم اجتماعی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 44 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 10 |
الف 4 |
ج 1 |
Science-Research 1 |
-
11.
Writer : گراوند، عادله ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ Corresponding Author : حیدرزاده، کامبیز ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره جدید - شماره 46 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 89 to 112 )
Keywords:فرا ترکیبکرونا ویروسهمهگیریکوید -19پاسخ رفتاری مصرفکنندهConsumer Behavioral ResponseCOVID| 19SynthesisCoronavirusPandemicMetaهمهگیری کوویدرفتار مصرففراترکیبپژوهش
-
12.
Writer : بیگدلی، امیر ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : عبدالوند، محمد علی ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»بهار 1400 - شماره 61 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (31 page(s) - From 85 to 115 )
Keywords:صنعت بانکداریمدل معادلات ساختاریهویت اجتماعی برندمسئولیت اجتماعی سازمانیبرندسازی سازمانیBrand Social IdentitySEM ModelCorporate brandingCorporate Social Responsibilitybanking industryبانکبرنـدمدلمشتریپژوهشبرندسازی
-
13.
Writer : بیگدلی، امیر ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : عبدالوند، محمد علی ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (50 page(s) - From 165 to 214 )
Keywords:صنعت بانکداریمسئولیت اجتماعی سازمانیبرند اجتماعیبرندسازی سازمانیSocial BrandCorporate brandingbanking industryCorporate Social Responsibilityبرنـدبرنــدمســئولیت اجتمــاعی ســازمان
-
14.
Writer : نعیمی نظام اباد، مهدی ؛ عبدالوند، دکتر محمد علی ؛ خدایاری، دکتر بهناز ؛ Corresponding Author : وظیفه دوست، دکتر حسین ؛
Journal:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (9 page(s) - From 13 to 21 )
Keywords:نگرانی اخلاقیرفتار اخلاقی مصرف کنندهتحریم خرید محصولاتساده زیستی داوطلبانهConsumer ethical behaviorEthical concernProduct prohibitionVoluntary biological simplification
-
15.
Writer : میرزایی فر، مهتاب ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : عبدالوند، محمد علی ؛
Journal:مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان»زمستان 1399 - شماره 65 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (37 page(s) - From 163 to 199 )
Keywords:پدیدارشناسانهکیفیت خدمات تکنولوژی های خود خدمت الکترونیک بانکیمصرف کننده آسیب پذیرQuality of electronic banking servicesVulnerable consumerphenomenology
-
16.
Writer : دانشگر، محمد ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : عبدالوند، محمد علی ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 652 to 678 )
Keywords:مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM)بانکداری شرکتیهویت برند شرکتیCorporate brand identitycorporate bankingInterpretive Structural Modeling (ISM)هویتبانکمدلپژوهشسازمانبازارشناسایی
-
17.
Corresponding Author : شاهنگیان، بهنام ؛ Writer : عبدالوند، محمد علی ؛ نیکومرام، هاشم ؛ خون سیاوش، محسن ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) Ranking A (Azad University (12 page(s) - From 75 to 86 )
Keywords:محافظه کاریمیهن پرستیخصومت مصرف کنندهتمایل به خرید محصولات خارجیقضاوت نسبت به کیفیت محصولConsumer Animosityproduct judgmentConservatismdogmatismPatriotism
-
18.
Writer : موجودی، امین ؛ نیکومرام، هاشم ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : عبدالوند، محمد علی ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1398 - شماره 6 Ranking ج (Ministry of Science (35 page(s) - From 109 to 143 )
Keywords:حسادت برندعشق برنددرگیری برند مصرفکنندهوفاداریترجیح برندLoyaltyConsumer brand engagementbrand jealousybrand lovebrand preference
-
19.
Writer : قاضی میر سعید، سید پولا ؛ Corresponding Author : عبدالوند، محمدعلی ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 141 to 162 )
Keywords:بویاییچشاییمحیط فروشگاهشنیداریلامسهجوّ دیداریتجربة درونفروشگاهیstore ExperienceInstore environmentVisual AtmosphereAuditory AtmosphereTactile AtmosphereOlfactory AtmosphereTaste Atmosphereفروشگاهخردهفروشیمشتریمحیطمشتریانموسیقیخریدارانپژوهشحسی
-
20.
Writer : عبدالوند، دکتر محمد علی ؛ Corresponding Author : هنری شریف، الهام ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1395 - شماره 24 (12 page(s) - From 69 to 80 )
Keywords:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیمدل مشتری محور از جامعه برندCustomer Centric Model of Brand Communitysocial mediabrand loyaltyBrand TrustBrand commitment