keyword خدمات بانکداری الکترونیکی / (10 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Journal:قضاوت»بهمن و اسفند 1386 - شماره 49 (2 page(s) - From 9 to 10 )
Keywords:بانکبانکداری الکترونیکیآئیننامهمادهخدمات بانکداری الکترونیکیوزارت ارتباطات و فناوری اطلاعاتکارتهای بانکیابلاغ
-
2.
Writer : دعایی، حبیب الله ؛ کمالی، طیبه ؛
Journal:بانک و اقتصاد»شهریور 1387 - شماره 93 (4 page(s) - From 26 to 29 )
Keywords:ریسکمزیت نسبیسازگاریآزمونپذیریبانکداری الکترونیکیسهولت/پیچیدگیمشاهدهپذیریمشتریانپذیرشخدمات بانکداری الکترونیکی
-
3.
Writer : گیلانی نیا، شهرام ؛ موسویان، سید جواد ؛
Journal:مدیریت بهره وری»زمستان 1388 - شماره 11 ISC (32 page(s) - From 103 to 134 )
Keywords:بانکداری الکترونیکمدل پذیرش فناوریدستگاه خودپردازپایانه فروشگرایش مشتریانبانکخدمات بانکداری الکترونیکیمشتریفناوری
-
4.
Writer : صالحی کیا، حسن ؛
Journal:بانک و اقتصاد»بهمن 1388 - شماره 104 (7 page(s) - From 19 to 25 )
Keywords:بانکداری الکترونیکیخدمات بانکداری الکترونیکیاطلاعاتفرهنگخدماتمشتریاناسکناس
-
5.
Writer : عباسی، ابراهیم ؛ رجبی میاندره، علی اکبر ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 827 to 844 )
Keywords:استان گلستانبانکهای خصوصیخدمات بانکداری الکترونیکیعوامل مؤثر و موانع وفاداری الکترونیکیمشتریبانکمشتریان
-
6.
Writer : کریمی، فرزاد ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 185 to 198 )
Keywords:AHPبانکداری الکترونیکیVIKORروش های تصمیم گیری چند شاخصهمنطق بازه اییخدمات بانکداری الکترونیکیبانکمشتریاناطلاعاتخدمات بانکی
-
7.
Writer : مهدی نژاد، روح ا ؛ قائدمحمدی، حمدجواد ؛
Journal:پژوهش اجتماعی»بهار 1396 - شماره 34 Ranking A (Azad University (14 page(s) - From 127 to 140 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریانبانکداری الکترونیکیبانک ملیرضایت مشتریبانکخدمات بانکداری الکترونیکی
-
8.
Corresponding Author : ناصحی فر، وحید ؛ Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 1 to 26 )
Keywords:خدمات بانکداری الکترونیکیمدل چندسطحیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریابزارهای خدمات بانکداری الکترونیکیCustomer Experience Management (CEM)Banking Service DevicesMultilevel Model.E-Banking servicescustomer experience
-
9.
Writer : ناصحیفر، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ Corresponding Author : الهوردی، مصطفی ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 974 to 1000 )
Keywords:سنجش مدلخدمات بانکداری الکترونیکیتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریابزار خدمات بانکداری الکترونیکیE-Banking Service DeviceTesting ModelCustomer Experience Management (CEM)E-Banking servicescustomer experienceمدل مدیریت تجربه مشتریمدلخدمات بانکی
-
10.
Corresponding Author : فیض اللهی، صادق ؛ Writer : حیدری، حسینعلی ؛
Journal:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 3 (21 page(s) - From 28 to 48 )
Keywords:رویکرد آمیختهنیاز مشتریانویژگی خدماتکانال الکترونیکservice characteristicselectronic channelCustomer NeedsMixed approachمشتریبانکخدمات بانکداری الکترونیکیشناساییخدمات
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (2 Article)
- الف (1 Article)
- ب (1 Article)
- A (1 Article)