keyword رضایت مشتریان / (203 Article)
- Sort by
- Date
-
41.
Writer : صابریان، حمید ؛ میرمیران، سید جلیل ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 79 (جلد ششم) (16 page(s) - From 29 to 44 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانتصویر برندارزش درک شدهانتظارات مشتریانcustomer satisfactionPerceived valuecustomer loyaltybrand imageCustomer ExpectationsService Quality
-
42.
Corresponding Author : دیلمی معزی، پیمان ؛
Journal:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 1 (14 page(s) - From 105 to 118 )
Keywords:رضایت مشتریانعشق به برندمحرک های بازاریابیمحرک قیمت گذاریمحرک توزیعmarketing incentivespricing incentivedistribution incentivecustomer satisfactionbrand loveمشتریعشقمشتریانبازاریابیمحرکشرکت کالهمحصول
-
43.
Writer : مختاریان، فرنوش ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت ، International (14 page(s) - From 107 to 120 )
Keywords:داده کاوی رضایت مشتریان رفتار مشتریان خلق دانش فروشگاه های زنجیره ای
-
44.
Corresponding Author : بیگی فیروزی، الله یار ؛ Writer : زارعی، قاسم ؛ کاظمی، زهرا ؛
Journal:اقتصاد و بانکداری اسلامی»تابستان 1400 - شماره 35 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 73 to 100 )
Keywords:کاراییکیفیت خدماتبخشبندیرضایت مشتریانSegmentationcustomer satisfactionquality of serviceEfficiency
-
45.
Corresponding Author : طاهرپور کلانتری، هادی ؛ Writer : رجوعی، مرتضی ؛ کاظمی زنجانی، مژده ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1400 - شماره 14 ، ب (Ministry of Science (18 page(s) - From 87 to 104 )
Keywords:رضایت مشتریاننیتهای رفتاریپشیمانی از خریدهویت برند مبتنی بر مشتریBuyer&rsquos remorseCustomerBrand Identificationcustomer satisfactionBehavioral intention
-
46.
Writer : پوررضائیان، هاشم ؛ زارعی، علی ؛ Corresponding Author : نیک آیین، زینت ؛
Journal:علوم ورزش»تابستان 1400- شماره 42 ، B (Azad University (16 page(s) - From 11 to 26 )
Keywords:سبک رهبریرضایت مشتریانویژگیهای شخصیتیLeadership stylescustomers’ satisfactionPersonality attributesمدیرانباشگاهسبکهای رهبری مدیران
-
47.
Writer : ابطحی ابرقویی، سیدمصطفی ؛ اژدری، علی ؛ اشکورجیری، همایون ؛
Conference:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، International (13 page(s) - From 1083 to 1095 )
Keywords:مسئولیت پذیری اجتماعی کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد رضایت مشتریان
-
48.
Corresponding Author : زارع نژاد، سمیرا ؛ Writer : رسولی، صادق ؛
Conference:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری ، ملی (26 page(s) - From 812 to 837 )
Keywords: رضایت مشتریان برنداصول چالدینی برند دیجی کالا
-
49.
Writer : حسینی، سعید ؛ Corresponding Author : بازآیی، قاسمعلی ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 ، B (Azad University (12 page(s) - From 190 to 201 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریانفناوریهای اطلاعاتسیستم نامنویسی متمرکزcentralized registration systemInformation technologycustomer satisfactionquality of serviceسازمان تامین اجتماعیفناوری اطلاعاتسیستم
-
50.
Corresponding Author : محمودی، ادریس ؛ Writer : سالاری، سیده زهرا ؛ خلیلی پور، حاتم ؛ حسینی سرتشنیزی، مرضیه ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1400، دوره هشتم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 59 to 84 )
Keywords:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانادراک از قیمتمحیط فیزیکی رستورانRestaurant's Physical EnvironmentPrice Perceptioncustomer satisfactioncustomer loyalty
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (39 Article)
- ب (23 Article)
- علمی-ترویجی (11 Article)
- ج (5 Article)
- الف (2 Article)
- د (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (5 Article)
- Conference ملی (4 Article)