keyword رضایتمندی مشتریان / (55 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : وارسته، ریحانه ؛ Corresponding Author : ابراهیمی، احمد ؛
Journal:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 Ranking A (Azad University (16 page(s) - From 49 to 64 )
Keywords:پیشبینیآینده پژوهیخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانرگرسیون گام به گامcustomer satisfactionPredictionfutures studiesstepwise regressionAfter-sales service
-
2.
Writer : فیروزیان، محمدعلی ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ Corresponding Author : رحمان زاده، سید علی ؛
Journal:جامعه، فرهنگ و رسانه»پاییز 1402 - شماره 48 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 269 to 294 )
Keywords:خدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانارتباط با مشتریشرکت ایساکوسرمایه اجتماعی شرکتsocial capital of the companyISACO CompanyAfter-sales servicecustomer relationshipcustomer satisfactionمشتریمشتریانرضایترضایتمندی مشتریمدل
-
3.
Writer : سلمان روغنی، مهدی ؛
Journal:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»مرداد 1402 - شماره 45 (8 page(s) - From 67 to 74 )
Keywords:تبریزمسئولیت اجتماعیرضایتمندی مشتریانبیمه تامین اجتماعیبنگاه های کسب و کارمشتریاجتماعیرضایتمندی مشتریرضایت مشتریسازمانپژوهش
-
4.
Writer : طهماسبی قرابی، مهسا ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (21 page(s) - From 79 to 99 )
Keywords:تجارت الکترونیکهویت سازمانیتصویر سازمانیرضایت مندی مشتریانمشتریسازمانمشتریانرضایت مشتریکارکنانرضایت مشتریانوفاداری مشتری
-
5.
Writer : سعیدی، مهدی ؛ محبی، سراج الدین ؛ باقری، مهدی ؛ Corresponding Author : میرابی، وحیدرضا ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (19 page(s) - From 3981 to 3999 )
Keywords:خرسندی مشتریانبهبود عملکردسیستم هوشمندگمرکcustomer satisfactionPerformance ImprovementCustomsintelligent systemمشـتریمشـتریانمدلرضـایت مندی مشـتریانسـازمانسـیسـتممتغیرهایعملکردرضـایترضـایت مشـتری
-
6.
Corresponding Author : علی آبادی، تکتم ؛
Journal:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1401 - شماره 21 (8 page(s) - From 69 to 76 )
Keywords:هوش رقابتیرضایتمندی مشتریانشرکت های بیمه شهرستان بیرجندمشتریرضایتمندی مشتریانرضایتاطلاعاترضایت مشتری
-
7.
Writer : عزیزی سورشجانی، شهرام ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (18 page(s) - From 860 to 877 )
Keywords:کیفیت خدماتوفاداری مشتریانرضایتمندی مشتریانبانک سپهرفتار اخلاقی کارکنان
-
8.
Writer : همتی، فاطمه ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (22 page(s) - From 78 to 99 )
Keywords:هویت سازمانیتصویر سازمانیرضایت مندی مشتریاناداره امور مالیاتیمشتریسازمانمشتریانکارکنانرضایت مشتریرضایت مشتریانخدمات
-
9.
Writer : فاطمی، سیدمنصور ؛
Journal:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (9 page(s) - From 322 to 330 )
Keywords:رضایتمندی مشتریانعوامل زمینه ایمحیط سیاسی و دولتیمشتریرضایترضایتمندی مشتریانکارکنان
-
10.
Writer : شجاعی، محسن ؛ سلطانی، حسن ؛
Journal:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»بهار و تابستان 1401 - شماره 1 (11 page(s) - From 36 to 46 )
Keywords:کیفیت خدماتیادگیری الکترونیکرضایتمندی مشتریانسرویس ابریسرویس امنیتی بانک
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (7 Article)
- علمی-ترویجی (4 Article)
- ب (3 Article)
- ج (1 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference ملی (1 Article)