keyword کیفیت ارائه خدمات / (24 Article)
- Sort by
- Date
-
11.
Writer : حسین پور، حامد ؛ امیر تاش، علی محمد ؛
Journal:علوم اجتماعی (دانشگاه آزاد شوشتر)»بهار 1397 - شماره 40 ، A (Azad University/ISC (18 page(s) - From 125 to 142 )
Keywords:عملکرد شغلیرضایت مندیکیفیت ارائه خدماتبرنامه های ورزشیمعلمین
-
12.
Writer : عسکری، احمد ؛ رحمانی، فاضل ؛
Journal:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1396 - شماره 46 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (8 page(s) - From 50 to 57 )
Keywords:کیفیت ارائه خدماتبازاریابی داخلیشاخص های بازاریابی داخلی
-
13.
Writer : خزانه دار لو، محمدعلی ؛ قاسمی، علیرضا ؛
Journal:فنون ادبی»پاییز 1395 - شماره 16 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 103 to 118 )
Keywords:بلاغتنفثه المصدورگزاره های انشاییمعانی ثانویفضای عاطفیsecondary meaningNafsat al|Masdurexclamative sentencesemotive atmosphererhetoricارزش آفرینی کسب و کاررضایتمندی کارکنانهمبستگی
-
14.
Writer : تاجفر، امیرهوشنگ ؛ لاری سمنانی، بهروز ؛ یوسفی، الهام ؛
Journal:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1395 - شماره 16 (33 page(s) - From 89 to 121 )
Keywords:سرمایه انسانیفناوری اطلاعاتساختار سازمانیکسب وکارویژگی های سازمانیارزش آفرینی کسب و کاررضایتمندی کارکنانپژوهشکسب و کار الکترونیکی
-
15.
Writer : حقی، مسلم ؛ حسینی فرد، مجتبی ؛
Journal:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1395 - شماره 2 (12 page(s) - From 66 to 77 )
-
16.
Writer : جعفری، جواد ؛ خنیفر، حسین ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (14 page(s) - From 72 to 85 )
Keywords:مزیت رقابتیمشتری مداریکیفیت ارائه خدماتسرعت ارائه خدماتسهولت ارائه خدماتپایانه های مسافر بری.کسب مزیت رقابتیرگرسیونرضایت مشتری
-
17.
Writer : معینی طباطبایی، سیدحامد ؛ آدابی، حمیدرضا ؛
Journal:مطالعات مدیریت شهری»زمستان 1394 - شماره 24 (14 page(s) - From 33 to 46 )
Keywords:کیفیت ارائه خدماتسازمان پاسخگوی سریع (FRO)شهرداری منطقه 14Quality of ServicesFast Response OrganizationThe Municipality of District 14
-
18.
Writer : فروزش، علی ؛ کریمی، منیژه ؛ امینی، اعظم ؛ خنجری، سعید ؛
Journal:مهارت آموزی»بهار 1394 - شماره 11 ، Science-Research (12 page(s) - From 99 to 110 )
Keywords:ارزیابیکیفیت ارائۀ خدماتآموزش بازارمحورآموزش فنی و حرفهایرضایت مشتری.Technical and vocational training (TVT)Market-oriented skill trainingCustomer satisfaction.EvaluationService Quality
-
19.
Writer : هوشیار، اکبر ؛ هوشیار، عبدالله ؛ وثوقی، فاطمه ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1393 - شماره 67 ، Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 39 to 56 )
Keywords:موقعیت مکانیکیفیت ارائه خدماترفتار خرید مصرف کنندهچیدمان محصولفروشگاه اتکا
-
20.
Writer : نایب پور، علی ؛ علی محمدی، بهاره ؛ رشیدی، حسن ؛
Journal:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1393 - شماره 32 ، Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 63 to 82 )
Keywords:کیفیت ارائه خدماتدولت الکترونیک سرویس گرارضایت مندی منابع انسانیسازماندهی مفاهیمدولت الکترونیکمعماری سرویس گرااطلاعاتارزیابی
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (5 Article)
- علمی-ترویجی (3 Article)
- الف (3 Article)
Congress Scientific Rank
- Conference بین المللی (4 Article)