keyword ارزش ادراکی / (8 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : بوذری، حسین ؛ Writer : دانش پرور، میترا ؛
Journal:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1401 - شماره 12 (13 page(s) - From 13 to 25 )
Keywords:ارزش ادراکیخود هویتی سبزتغییر قصد خریدخود همسوییپلاستیکمحصولاتمصرفکنندگان
-
2.
Writer : محمدی، مصطفی ؛ میرتقیان رودسری، سید محمد ؛ Corresponding Author : نقوی، مریم ؛
Journal:راهبردهای توسعه روستایی»بهار 1400 - شماره 29 ، Scientific-Progrative (Ministry of Science (19 page(s) - From 35 to 53 )
Keywords:گردشگری روستاییارزش ادراکیکیفیت ادراکیتصویر ادراکیتجربه ادراکی رضایت وفاداریPerceived ImagePerceived valuerural tourismperceived qualityPerceived experienceLoyaltySatisfaction
-
3.
Writer : خادمی گراشی، مهدی ؛
Journal:فرآیند مدیریت و توسعه»زمستان 1399 - شماره 114 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 97 to 114 )
Keywords:رضایتمندیبازاریابی بخش عمومیتعهد به پرداخت مالیاتامکان فرار مالیاتیارزش ادراکیPerceived valueTax CommitmentTax AvoidancePublic Sector MarketingSatisfaction
-
4.
Writer : نظری، فاطمه ؛ یاراحمدی، فتانه ؛
Journal:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»آذر 1397، سال اول - شماره 7 (16 page(s) - From 64 to 79 )
Keywords:رضایتمندی مشتریارزش ادراکیهویت برندموبایلشناسایی نام تجاریاعتماد نام تجاری
-
5.
Writer : بیرامی ایگدر، جمال الدین ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
Journal:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 ، ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 429 to 440 )
Keywords:استقلالمدلسازیبرندارزش ادراکیهوادارانپرسپولیسخوشنامیPerceived valuereputationPersepolisEsteghlalmodelingFansBrand
-
6.
Writer : سلطانی، مرتضی ؛ جندقی، غلامرضا ؛ فروزنده شهرکی، پریسا ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 127 to 146 )
Keywords:ریسکمدل پذیرش تکنولوژیبازاریابی دهان به دهانهم آفرینی مجازیادراکمشتریمشتریانارزش ادراکشدهقصدسهولت استفاده ادراکشده
-
7.
Writer : خادم، فائزه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ خادمی، مهدی ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 67 to 84 )
Keywords:تصویر ذهنیسبک زندگیوفاداری مشتریخودانگارهکیفیت ادراکیارزش ادراکشده مشتریAfterselfsales serviceBahman Groupcustomer loyaltycustomer perceived valueperceived qualitylifestyleimageمشتریمشتریانوفاداریارزش ادراکشدهارزش ادراکی
-
8.
Writer : مؤتمنی، علی رضا ؛ مرادی، هادی ؛ همتی، امین ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره جدید - شماره 4 ، Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 89 to 106 )
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (3 Article)
- ب (2 Article)
- علمی-ترویجی (1 Article)