keyword عوامل موثر بر رضایت مشتری / (8 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ Corresponding Author : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 Ranking B (Azad University (18 page(s) - From 43 to 60 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشترینانتئوری زمینهایمدل پارادایمیکParadigmic Modelcustomer loyaltyBreadgrounded theorycustomer satisfactionکارکنانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریصنعتیرضایت مشتریانمحصول
-
2.
Writer : قاسمی، اسوه ؛ ملکمی، افسانه ؛ مومنی، ماندان ؛ بابازاده، امیررضا ؛
Journal:ميراث و گردشگری»بهار 1396، سال دوم - شماره 5 (26 page(s) - From 37 to 62 )
Keywords:مدل سروکوالرضایت مشتریمراکز تفریحی و گردشگریCostumer's satisfactionEram Sabz Tourism complexTuchal Tourism complexLeisureServqual ModelTourism Centersمشتریمشتریانرضایت مشتریانعوامل موثر بر رضایت مشتری
-
3.
Writer : مجیبی، تورج ؛ مردانی، اکبر ؛
Journal:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1395 - شماره 5 (10 page(s) - From 11 to 20 )
Keywords:AHPرضایت مشتریصنعت خودرو سازیروش سسلسله مراتبیایران خودرو دیزلخودروعوامل موثر بر رضایت مشتریایران
-
4.
Writer : میر غفوری، حبیب الله ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ تاکی، انسیه ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 199 to 217 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریدلفی فازیرضایتمندی مشتریپویایی های سیستمرضایت مشتریرضایت مشتریرضایت مشتریانرضایت مشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریعوامل مؤثر بر رضایت مشتریفولاد مبارکهفولاد مبارکه
-
5.
Writer : محمدنژاد شورکایی، مجتبی ؛ جشنی آرانی، مجتبی ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 141 to 164 )
Keywords:رضایت مشتریپایان نامهفرا تحلیلفرا مطالعهفرا روشعوامل موثر بر رضایت مشتریروششناسیروش تحقیقمدیریت
-
6.
Journal:تحول اداری»تابستان 1384 - شماره 49 (7 page(s) - From 195 to 201 )
Keywords:مشتریعوامل مؤثر بر رضایت مشتریرضامدیریتپایاننامۀ کارشناسیارشدکارکنان
-
7.
Writer : خدادادحسینی، سید حمید ؛ اصغرپورفاز، علی رضا ؛ عزیزی، شهریار ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان و پاییز 1382 - شماره 7 و 8 ISC (28 page(s) - From 47 to 74 )
Keywords:رضایت مشتریتصمیمگیری چندمعیارهخدمات فروش و تحویلخدمات پس از فروشفرایند تحلیل سلسلهمراتبیمشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتری
-
8.
Writer : جمشیدیان، مهدی ؛ نوری، ابراهیم ؛
Journal:دانش و توسعه»نیمه اول و دوم سال 1377 - شماره 8 و 9 ISC (10 page(s) - From 111 to 120 )
Keywords:رضایت مشتریمشتریمشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریبازاریابی
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (2 Article)
- B (1 Article)