keyword مصاحبه / (30 Article)
-
1.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : اصانلو، بهاره ؛ سلیمانی، غزاله ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 125 to 152 )
Keywords:قصد خرید مشتریانمزایای شناختیمزایای بازیوارسازیمزایای یکپارچه شخصیمزایای یکپارچه اجتماعیGamified BenefitsEpistemic BenefitsIntegrated Personal BenefitsIntegrated Social BenefitsPurchase Intentionfinancial benefitsمشتریبازیوارسازیمشتریانفروشگاههای آنلاینمزایای بازیوارسازی
-
2.
Writer : عمادی، احسان ؛ لندران، سعید ؛ Corresponding Author : قربانی دینانی، حسن ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 124 to 142 )
Keywords:تحلیل تملذت گناهلذت پنهانیتبلیغات رسانههای اجتماعیpleasure of guilt : Hidden pleasureSocial media advertisementThematic Analysisتبلیغاتلذتمصاحبهمخاطببازاریابیتبلیغات شبکههای اجتماعیمحتوای تبلیغ
-
3.
Writer : عالی پور هریسی، مهرداد ؛ زالی، محمد رضا ؛ Corresponding Author : یداللهی فارسی، جهانگیر ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 13 to 42 )
Keywords:برندسازیتحلیل تمفرایند کارآفرینیکسب و کارهای نوپابرند محوریBrand OrientedStart-upsBrandingEntrepreneurship processThematic AnalysisکارآفرینیBrandکسب و کارشناساییفرایندمصاحبه
-
4.
Writer : میثمی آزاد، صفورا ؛ عبدالوند،، محمد علی ؛ خیری، بهرام ؛ Corresponding Author : حاجیها، علی ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره جدید - شماره 47 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 164 to 187 )
Keywords:صنعت مواد غذاییداده بنیادبرندسازی محصولات سبزbranding of green productsBrandingdata theory of the foundationFood Industryمحیط زیستکدگذاریبازاربازاریابیراهبردها
-
5.
Writer : انوشه ئی، رضا ؛ غریب نواز، نادر ؛ فریدچهر، الهام ؛ Corresponding Author : کریمی علویجه، محمدرضا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره جدید - شماره 47 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 88 to 110 )
Keywords:صنعت بانکداریعوامل انگیزشیتئوری داده بنیادبازاریابی پایداریتوسعه پایداریSustainability MarketingFoundation Data Theorybanking industrymotivational factorsSustainability Developmentبانکمدلبانکداریپژوهشصنعت بانکداری ایرانکدگذاری
-
6.
Corresponding Author : فلاح، محمدرضا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره جدید - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 39 to 64 )
Keywords:دختران دانشجوتحلیل مضمونکسبوکارهای نوپاتوانمندسازی چندگانهظرفیتسازی هدفمندTargeted capacity buildingMultiple EmpowermentStudent girlsStart|upsContent analysisکارآفرینمضمونتوسعهتوانمندسازی
-
7.
Writer : احمدی، فرهاد ؛ صادقی، حسین ؛ Corresponding Author : میگون پوری، محمدرضا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره جدید - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 13 to 37 )
Keywords:همکاریشرکتهای بزرگاکوسیستمکسبوکارهای کوچکشتابدهیLarge CompaniesaccelerationSmall BusinessesCollaborationEcosystemکسب و کارهای کوچکمدلهمکاریکســب و کارهای کوچکشــرکتریسککدگذاری
-
8.
Corresponding Author : سلطانی، مرتضی ؛ Writer : کردنائیج، دکتر اسدالله ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ حسن بیگی، نرگس ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره جدید - شماره 45 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 39 to 64 )
Keywords:صنعت بانکدارینظریه داده بنیادهم رقابتیمیل به هم رقابتیچالش های صنعت بانکداریCoopetition TendencyChallenges of the Banking Industrygrounded theorybanking industryCoopetitionرقابتیمدلپژوهشبانکمدیرانراهبردهایکدگذاریبرازش
-
9.
Writer : نجاتی رشتآبادی، حجت ؛ دل افروز، نرگس ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛ Corresponding Author : اکبری، محسن ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره جدید - شماره 45 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 92 to 119 )
Keywords:نظریه دادهبنیاداعتماد به تبلیغاتتجارت الکترونیکیاعتماد مشتریتبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاکچینBased Digital Advertisinge-commercegrounded theoryBlockchainConsumer trustTrust in Advertisingتبلیغاتمشتریاعتماداطلاعاتبلاکچینفناوری
-
10.
Corresponding Author : غفاری، محمد ؛ Writer : سلطانی، مرتضی ؛ شهرکی آزاد، افسانه ؛ خوشرو، مینا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 44 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 98 to 119 )
Keywords:مقصد گردشگریهم آفرینی برندهم آفرینی برند مقصد گردشگریcreationTourism Destinationbrand coTourism Destination Brand Coگردشگریشناسایی و اولویتبندی فرصتفرصتمصاحبهTourismپژوهشبرند گردشگری
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (18 Article)
- ج (10 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)