keyword وفاداری مشتری / (275 Article)
- Sort by
- Date
-
11.
Writer : صنعتی، پدرام ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (9 page(s) - From 756 to 764 )
Keywords:وفاداری مشتریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیبازاریابی حسی
-
12.
Corresponding Author : محمودیان راوی نژاد، احمد ؛ Writer : خادمی، علی اکبر ؛
Journal:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1402 - شماره 16 (13 page(s) - From 1 to 13 )
Keywords:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبررابطه فروشنده و برندعملکرد خدمات فروشندهکارکنانمدیراشاعه دانش استراتژیکدانش برند مدیر
-
13.
Writer : طهماسبی قرابی، مهسا ؛
Journal:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (21 page(s) - From 79 to 99 )
Keywords:تجارت الکترونیکهویت سازمانیتصویر سازمانیرضایت مندی مشتریانمشتریسازمانمشتریانرضایت مشتریکارکنانرضایت مشتریانوفاداری مشتری
-
14.
Writer : نوری نسب، محبوبه ؛ حق شناس کاشانی، دکتر فریده ؛ Corresponding Author : نوربخش، دکتر کامران ؛
Journal:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1402 - شماره 89 Ranking B (Azad University/ISC (23 page(s) - From 163 to 185 )
Keywords:نگرشرفتاروفاداریعوامل اجباریعوامل جذابمشتریکدوفاداری مشتریان بانکبانکوفاداری مشتریمدلکدگذاری
-
15.
Corresponding Author : محمودیان راوی نژاد، احمد ؛ Writer : خادمی، علی اکبر ؛
Journal:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1402 - شماره 15 (14 page(s) - From 1 to 14 )
Keywords:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبرعملکرد خدمات فروشندهکارکنانمدیرفروشگاهکارکنان خط مقدم
-
16.
Corresponding Author : سید نژاد فهیم، سید رضا ؛ Writer : غلامی گلسفید، فاطمه ؛ عطوفت شمسی، رضا ؛
Journal:مطالعات راهبردی مالی و بانکی»تابستان 1402، دوره اول - شماره 2 (14 page(s) - From 139 to 152 )
Keywords:کیفیت رابطههوش هیجانی کارکنانوفاداری مشتری از پلت فرم آنلاینemotional intelligence of employeescustomer loyalty from online platformrelationship qualityمشتریوفاداری مشتری به پلتفرم آنلاینوفاداری مشتریو
-
17.
Writer : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ Corresponding Author : اسلامی، قاسم ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 75 to 98 )
Keywords:رضایت مشتریوفاداری مشتریمشارکت مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهOmnichannel Integration Quality/ Omnichannel Perceived Value/ Customer Loyalty/ Customer Satisfaction /Customer EngagementOmnichannel Integration QualityOmnichannel Perceived ValueCustomer engagementcustomer satisfactioncustomer loyalty
-
18.
Writer : قلعه کانی، حامد ؛
Conference:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (14 page(s) - From 555 to 568 )
-
19.
Writer : سمیعی، ابراهیم ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ ترابیان، محسن ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (19 page(s) - From 5426 to 5444 )
Keywords:رضایت مشتریپژوهش ترکیبیفروشگاه زنجیره ایوفاداری به فروشگاهمحرکهای وفاداریloyalty driverscustomer satisfactionChain Storemixed researchStore Loyaltyفروشگاهفروشـگاهمشـتریوفاداریوفاداری مشـتریپژوهشبررسـیمؤلفه
-
20.
Writer : سیدی، سیده سمانه ؛
Journal:پژوهش و مطالعات اسلامی»بهمن 1401، سال چهارم - شماره 43 (13 page(s) - From 49 to 61 )
Keywords:وفاداری مشتریاعتماد مشتریخرده فروشیوفاداری به برندمشتریاعتمادمشتریانوفاداری
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (68 Article)
- ب (41 Article)
- B (12 Article)
- الف (7 Article)
- علمی-ترویجی (6 Article)
- بین المللی (5 Article)
- A (4 Article)
- ملی (3 Article)
- ج (2 Article)
- A+ (1 Article)