keyword customer experience management / (21 Article)
- Sort by
- Date
-
11.
Writer : موسوی، پریسا ؛ مهرآیین، محمد ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛ Corresponding Author : رحیم نیا، فریبرز ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 502 to 523 )
Keywords:تحلیل شبکهتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریتحلیل کتابسنجیcustomer experience managementBibliometric analysisNetwork analysiscustomer experienceپژوهش
-
12.
Writer : بدیعی، فرناز ؛ دیده خانی، حسین ؛ سمیعی، روح اله ؛ Corresponding Author : مهرانی، هرمز ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 48 to 73 )
Keywords:فراترکیببازی وارسازینسل وای (Y)مدیریت تجربه مشتریcustomer experience managementgeneration YMeta synthesisGamification
-
13.
Corresponding Author : مختاری، حامد ؛ Writer : خانلری، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (36 page(s) - From 143 to 178 )
Keywords:روش فراترکیبتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریcustomer experience managementmeta-synthesis methodcustomer experienceفراترکیبشناساییمشــتریمشـــتریعواملکد
-
14.
Writer : Saeedi، Fatemeh ؛ Zargar، Seyed Mohammad ؛ Corresponding Author : Danaei، Abolfazl ؛
Journal:Digital Content Management»Winter & Spring 2022, Volume 3 - Number 4 Ranking ب (Ministry of Science (28 page(s) - From 196 to 223 )
Keywords:electronic servicescustomer experiencecustomer experience managementInformation Technology OrganizationsCustomer Experience ProcessHamrah-e-Aval Mobile
-
15.
Writer : Sadeghi Far، Mohammad ؛ Naami، Abdullah ؛ Corresponding Author : Kaffashpoor، Azar ؛
Journal:Journal of System Management»Spring 2022, Volume 8 - Number 2 Ranking A (Azad University/ISC (12 page(s) - From 33 to 44 )
Keywords:Grounded theory approachcustomer experience managementTABAN Airlines
-
16.
Corresponding Author : خسروی، ابوالفضل ؛ Writer : سلطانی، مرتضی ؛ فتحی، محمد رضا ؛ علی، باسل ؛
Journal:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1401 - شماره 147 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 244 to 260 )
Keywords:مزیت رقابتیبیمه اشخاصمدیریت تجربه مشتریانتکنیک داده بنیادdata foundation techniquePersonal Insurancecustomer experience managementCompetitive Advantage
-
17.
Writer : جعفری نیا، سعید ؛ خواستار، حمزه ؛ نیاکان، لیلی ؛ Corresponding Author : سلماسی، مریم ؛
Journal:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1401 - شماره 148 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 262 to 276 )
Keywords:کدگذاریتحلیل محتواآینده پژوهیبیمههای اتومبیلdata foundation techniquePersonal InsuranceCompetitive Advantagecustomer experience management
-
18.
Writer : ابدی، مریم ؛ خورشیدی، عباس ؛ Corresponding Author : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
Journal:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1401، شماره 40 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 47 to 72 )
Keywords:بانک های تجاریمدیریت تجربه مشتریصنعت بانکداری موبایلیmobile banking industrycustomer experience managementCommercial banks
-
19.
Writer : قیم اعلائی، کیوان ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛
Journal:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (12 page(s) - From 7784 to 7795 )
Keywords:مدل ریاضیمعادلات ساختاریوابستگی برندمدیریت تجربه مشتریcustomer experience managementBrand dependencyStructural EquationsMathematical modelوابسـتگیمقولهپژوهشقالبارزش
-
20.
Writer : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 Ranking ب (Ministry of Science (26 page(s) - From 23 to 48 )
Keywords:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهیcustomer experience managementCustomer JourneyB2B Marketservice experiencemaritime transportationکانتینرحملمشتریانپژوهش